loading...
akhbar tecnolozh3
saqar بازدید : 24 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)
ال جی قصد دارد دو سال بعد از تولید اولین و آخرین تبلت خود یک تبلت جدید تولید کند. ال جی در جولای سال 2017 تبلتی به نام جی پد آی وی عرضه کرده بود.

 به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، ال جی قصد دارد در سال جاری میلادی تبلت جدیدی را تولید کند که دارای نمایشگری 10.1 اینچی با دقت 1920 در 1200 پیکسل است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,تبلت
 

منابع مطلع می گویند نسبت بصری نمایشگر این تبلت هم 16 به 10 است. در مورد ویژگی های سخت افزاری این تبلت اطلاعات زیادی در دسترس نیست. اما گفته می شود یک دوربین سلفی در جلوی این تبلت در نظر گرفته شده است. در مورد دقت و ویژگی های دوربین پشتی این تبلت هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

 

در داخل این تبلت از 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده اسنپ دراگون 821 کوالکوم و سیستم عامل اندروید 9 پای استفاده شده است. این تبلت از فناوری ارتباطی بی سیم ان اف سی پشتیبانی نمی کند، ولی با فناوری نسل چهارم ال تی ای سازگاری دارد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036370.html

saqar بازدید : 28 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)
اپل هفته گذشته طی مراسمی از سری جدید گوشی‌های آیفون، سری جدید اپل واچ‌ و آیپد خود رونمایی کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌نت، طی این مراسم شرکت نامی اپل از سری جدید گوشی‌های آیفون به نام‌های آیفون ۱۱ ، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس رونمایی کرد.

 

قابلیت‌های جدیدی به نسل جدید گوشی‌های آیفون افزوده شده است که از آن میان می‌توان به امکان شارژ دو طرفه، دوربین‌های بیشتر و باتری‌ قوی‌تر اشاره کرد.

 

پس از رونمایی اپل ظاهر و طراحی این گوشی‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد زیرا از طرفی تعداد و قابلیت‌های دوربین سری جدید گوشی‌ها منحصر به فرد بود و از طرفی رنگ‌های این گوشی‌ها خاص بود. آیفون ۱۱ پرو دارای رنگ سبز زیتونی است که آیفون رنگ آن را به "سبز نیمه شب پولاریزه"(polarizing Midnight Green) تشبیه کرده و نام این رنگ را "اِسلوفی"(slofie) اعلام کرده است.

 

طی این خبر قصد داریم ۶ نکته کوچک اما جالب در مورد سری جدید گوشی‌های آیفون که ممکن است ندانید را ذکر کنیم.

 

 وای- فای ۶

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون 11

 

 همانند گلکسی اس ۱۰ پلاس، آیفون‌های سری جدید نیز مجهز به نسل جدید شبکه‌های بی‌سیم هستند که با نام "وای-فای ۶"(Wi-Fi ۶) شناخته می‌شوند. بنابر گفته‌های "ری کریست"(Ry Crist) دبیر ارشد پایگاه خبری سی‌نت، تنها تفاوت دستگاه‌هایی که از "وای-فای ۶" پشتیبانی می‌کنند، این است که کاربران توسط آنها می‌توانند سریع‌تر ارتباط برقرار کنند. سرعت انتقال با وای-فای ۶ در مقایسه با وای-فای ۵ بالاتر است و این موضوع دستگاه‌ها را قادر می‌سازد تا اطلاعات بیشتری را در هر انتقال ارسال کنند. علاوه بر آن، این شبکه به حسگرها و سایر ابزارهای بی‌سیم کمک می‌کند تا از کمترین میزان انرژی باتری استفاده کنند.

 

تراشه پهن ماورا

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون 11

 

اپل در خلال کنفرانس خود صحبت زیادی درباره این موضوع نکرد اما این موضوع آن قدر مهم است که می‌بایست ذکر کنیم. این شرکت تراشه جدیدی به نام" U۱ "را برای "آگاهی مکانی"(spatial awareness) طراحی کرده است که این موضوع به آیفون‌های جدید کمک می‌کند تا بتوانند با دقت بیشتری آیفون‌هایی که در نزدیکی آنها قرار دارند را پیدا کنند.

 

به گفته اپل این امر عملکرد سیستم ایردراپ را که سیستمی برای انتقال فایل بین آیفون‌ها است بهبود می‌بخشد. کاربران می‌توانند تغییر در عملکرد ایردراپ را ۳۰ سپتامبر و همزمان با انتشار نسخه اصلی سیستم عامل iOS ۱۳.۱ مشاهده کنند زیرا تراشه جدید به آنها این امکان را می‌دهد تا فایل‌ها را بسیار سریع‌تر از قبل به دستگاه آیفون دیگری ارسال کنند.

 

اپل قصد دارد سیزدهمین نسخه اصلی سیستم عامل خود موسوم به iOS ۱۳ را برای آیفون‌های مدل ۶s به بعد در تاریخ ۱۹ سپتامبر ارائه دهد.

 

iOS ۱۳ ویژگی‌های مهمی دارد که از جدیدترین آنها می‌توان به "دارک مد"(dark mode) اشاره کرد. دارک مد، به کاربر امکان می‌دهد تا از سیستم‌ها و اپلیکیشن‌های در حال اجرا، در پس زمینه تیره نیز استفاده کند و با خودکارسازی این فعالیت در روز و شب، استفاده بهتری از صفحه نمایش داشته باشد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036454.html

saqar بازدید : 21 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از امکاناتی که کمپانی پاناسونیک به کاربران خود می دهد امکان برقراری تماس اینترنتی است که این کلمه تعابیری مختلف و قابلیتی گوناگون را بسته به کاربر خود ارائه می دهد. در سانترال های پرظرفیت و تحت شبکه که سری KX-TDE و سری KX-NS هستند قابلیتی فراتر از هر آنچه تا به حال بیان شده وجود دارد. امکان اتصال چندین سانترال از چندین نقطه مختلف کره زمین، امکان اتصال موبایل به عنوان یک تلفن داخلی سانترال و… در مقاله راه اندازی VOIP به بیان توضیحاتی در راستای ارائه راه اندازی VOIP با سانترال خدمات در این زمینه توسط گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی پاناسونیک خواهیم پرداخت.

 

راه اندازی VOIP در دستگاه سانترال پاناسونیک

 

راه اندازی VOIP  در دستگاه سانترال پاناسونیک

انتقال صدا بر روی بستر شبکه امکانی است که کمپانی های محدودی از این قابلیت برخوردار هستند. این قابلیت به صورت پیش فرض در سانترال تعبیه شده است اما برای راه اندازی VOIP باید تجهیزاتی سخت افزاری مانند کارت VOIP سانترال و دیگر قطعاتی مرتبط راه تهیه نمود و پس از جای دهی آن در محفظه کارت ها با برنامه ریزی و کدنویسی های خاص فعال سازی را انجام داد. در هنگام برنامه ریزی توسط کارشناس فنی باید مشخص کرد که هدف از این کار چیست؟ ثبت یک یا چندین تلفن همراه به عنوان تلفن سانترال و یا متصل کردن لینک کردن یک یا چندین سانترال از یک برند و یا برند های متفاوت به یکدیگر.

 

راه اندازی SIP در دستگاه سانترال پاناسونیک

استاندارد SIP، استانداری جهانی است که از میان هزاران الگو قابل استفاده در خطوط شبکه انتخاب شده است که اکثر شرکت ها از این الگو به عنوان زبانی مشترک برای همگام سازی با یکدیگر از آن استفاده می کنند. SIP استانداری است که در کدنویسی فعال سازی می شود و با تعریف آن در دستگاه مقصد و مبدا اتصال دو برند مختلف را امکان پذیر می کند. در واقع VOIP امکانی برای اتصال بین سیستم هایی با برند یکسان است و SIP همان قابلیت ها را به صورت گسترده تر ارائه می کند.آشنایی با تمامی کدهای تحت شبکه و با نحوه فعالیت و نکاتی که ممکن است در هنگام نصب به وجود آید از جمله دانشی است که با مطالعه و تجربه توسط کارشناس پاناسونیک به وجود آمده است.

 

 

 

ایجاد ارتباط بین چندین دفتر در شهر ها و حتی کشور های مختلف برای برقراری تماسی رایگان دور از انتظار نیست و با فعال سازی لایسنس های گوناگون و مرتبط امکان پذیر می شود.

 

راه اندازی voip در دستگاه سانترال پاناسونیک

 

خدمات تحت شبکه کارشناس فنی پاناسونیک

خدمات تحت شبکه خدماتی نوین است که عمر خیلی طولانی و زیادی ندارد، رشد روز به روز این دانش نوپا و تکنولوژی های که بر مبنا آن به بازار عرضه می شود قابل کنترل نیست به همین دلیل مطالعه در این زمینه و کسب تجربه ار مهم ترین نکاتی است که یک کارشناس باید بر آن تسلط پیدا کند. متخصص شدن در یک دانش امری سخت است که گروه فنی مهندسی ارتباط به عنوان نمایندگی پاناسونیک خود را مکلف به آن می داند. ما بر آن شدیم تا با بروزرسانی دانش خود و تلفیق آن با تجربه ای که به سختی کسب کرده ایم خدماتی در خور سازمان ها ارائه دهیم.

 

 

 

استاندارد SIP الگویی جهانی است که می توان گفت اکثر شرکت ها از آن استفاده می کنند به همین دلیل خود را موظف کرده ایم برای رفاه حال مشتریان خود و عدم خلل در کار نحوه فعال سازی آن را در تمامی دستگاه های مختلف و برندهای گوناگون آموزش ببینیم، ایجاد ارتباط بین سانترال پاناسونیک با برندهایی دیگر مانند سیسکو، زیمنس، آوایا و… امری کاملا ساده و امکان پذیر است. راه اندازی خطوط داخلی SIP در سانترال مانند تعریف تلفن همراه از دیگر قابلیت هایی است که در آغاز مقاله به آن اشاره شد.

 

راه اندازی VOIP در دستگاه سانترال پاناسونیک

 

راه اندازی VOIP به دو روش امکان پذیر است، تهیه کارت سخت افزاری و نصب آن در سانترال و کدنویسی خاص کارت به صورت نرم افزاری که قطعا نیازمند دانشی فنی بسیار زیادی است و یا تهیه کد فعال سازی لایسنس سانترال و فعال کردن آن در دستگاه که این امر نیز حتما باید توسط کارشناس پاناسونیک عملی شود.

 

 

 

گروه فنی مهندسی ارتباط به عنوان نمایندگی پاناسونیک این اطمینان را به کاربران دستگاه سانترال می دهد که با تکیه بر دانش فنی کارشناسان، VOIP و SIP خود را فعال سازی نمایند. تجربه کافی در این زمینه و دانش به روز کارشناسان باعث شده تا در تمامی پروژه هایی که حضور داشته ایم موفق و سربلند شویم و با داشتن رزومه ای کاملا مثبت در خدمت تمامی شرکت خواهیم بود.

saqar بازدید : 25 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
در به روزرسانی جدید اینستاگرام چت‌های اینستاگرام و فیس بوک با یکدیگر در می‌آمیزد. این موضوعی است که از مدت‌ها پیش مورد توجه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک قرار داشته است.

به گزارش انتخاب، از مدتی پیش، مارک زاکبرگ اعلام کرد که قصد دارد شرکت‌های زیر مجموعه خود مانند واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام را با یکدیگر بیامیزد. این موضوع در همان زمان نیز با اعتراض گسترده مخاطبان همراه شد.

 

 بسیاری از افراد معتقد بودند که با توجه به تفاوت‌های تنظیمات حریم شخصی در چت‌های این اپلیکیشن ها، اجرای طرح ادغام، کاملا اشتباه است، اما برخی دیگر نیز این طرح را مفید و کاربردی در نظر گرفتند.

 

اکنون با گذشت بیش از یک سال از اعلام این طرح، فیس بوک برنامه‌های خود را برای ادغام چت‌های اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر در یک برنامه ریزی جدید مشخص کرده است و به نظر می‌رسد شرکت فیس بوک برای رسیدن به این هدف، در حال اصلاحات اساسی در برنامه ریزی‌های خود است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews74759.html

saqar بازدید : 21 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
سازمان نظام صنفی رایانه ای از تعویق برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۲۰) به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد. 

به گزارش مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ در اطلاعیه‌ای با اشاره به استقبال شرکت‌ها، استارت آپ ها و سازمان‌های دولتی که منجر به پیش ثبت نام بی سابقه برای بیش از ٣٠ هزار متربع فضای نمایشگاهی و ٧٠٠ شرکت کننده شد، اعلام کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه‌های پایانی سال جاری موکول می‌شود.

 

تصمیم به تعویق نمایشگاه در راستای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترک با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی گرفته شده و تیم برگزاری بزرگترین گردهمایی فناوری اطلاعات کشور از همه همکارانی که برای این فرصت سالانه در پایان شهریور ماه برنامه‌ریزی کرده بودند پوزش می‌طلبد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11058995.html

saqar بازدید : 26 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

Virtual Switch ها در VMware ESX

 

هر پیوستگی درونی و بیگانه به یک سرور میزبان از تو یک سوئیچ مجازی می‌گذرد. سوئیچ مجازی، یک سوئیچ نرم‌افزاری لایه 2 است که با پیوندیدن به هسته مجازی‌سازی امکان به کارگیری کارت های شبکه فیزیکی میزبان را فراهم کرده و پیوندیدن خویش را به کابل های متصل به سوئیچ های شبکه فیزیکی و سپس به شبکه هایی ارشد استوار می کند. امکان سوئیچ مجازی چیست پیوستگی چندین کارت شبکه فیزیکی به شبکه یک سوئیچ مجازی برای استفاده از قابلیت تقسیم بار (load-balancing) هستی دارد. در ضمن امکان جایگزینی کارت شبکه جدید در زمان بروز قطعی شبکه امکان پذیر است. vSphere ESX/ESXi استاندارد 802.3ad را کاملا پشتیبانی می کند.

 

 

شناخت سوئیچ های مجازی 

 

 

سوئیچ مجازی (vSwitch)

یک سوئیچ مجازی، نرم‌افزاری است که توسط میزبان ESX و ESXi برای برقراری بستگی شبکه ماشین های مجازی بهره‌گیری می شود. این دستگاه های نرم‌افزاری با به کارگیری کارت های شبکه فیزیکی و یا uplinkها به سوئیچ های فیزیکی متصل می شوند. مدیریت این سوئیچ ها به دو صورت شدنی است:

 

1- به کارگیری نرم‌افزار vCenter Server 

 

2- برقراری پیوستگی مستقیم با نرم‌افزار vSphere Client

 

 

 

سوئیچ توزیع شده مجازی (Distributed vSwitch)

نحوه عملکرد این سوئیچ همانند سوئیچ های مجازی است ولی با این تفاوت که پهنه پوشش این سوئیچ ها به ببش از یک میزبان ESX/ESXi  می رسد. سوئیچ های توزیع شده قابلیت های مترقی تری را ارائه می دهند و مدیریت آنها فقط با استفاده از نرم‌افزار vCenter Server امکان پذیر است.

 

 

 

vmware Shared Storage ذخیره سازی مشترک, اندوخته سازها در وی ام ویر, فضای هارد vmware, vmware san storage, سیستم هیا اندوخته سازی اشتراکی,

تنظیم کردن سوئیچ های مجازی, سوئیچ های مجازی VMware vSphere, سوئیچ مجازی virtual switch,

saqar بازدید : 29 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
اپل در جدیدترین گزارش‌های منتشره رسماً آسیب‌پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و نفوذ هکرها به اطلاعات کاربران آیفون و آی‌پد را تایید کرد.

به گزارش ایسنا ، تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشره حاکی از آن است که اپل به طور رسمی آسیب پذیری و حوزه امنیتی موجود در سیستم عامل آی او اس گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را تایید کرد.

 

این در حالیست که این غول تکنولوژی آمریکایی در پاسخ به ادعای شرکت ZecOps  فعال در حوزه امنیت سایبری مبنی بر کشف ظرف امنیتی و آسیب پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و احتمال دسترسی هکرها به اطلاعات گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد، اعلام کرده بود که این مسئله موجب افشای اطلاعات کاربران نشده و تهدید جدی برای حریم خصوصی آنها به شما نخواهد رفت.

 

این کارشناسان اعلام کرده بودند که آسیب‌پذیری مذکور به هکرها و مجرمان سایبری امکان دسترسی به گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را می‌دهد و بدون آنکه کاربر روی لینک‌های آلوده در اپلیکیشن میل در ios کلیک کند، دستگاه مورد نظر را آلوده شده و در اختیار هکرها قرار خواهد گرفت.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105249.html

saqar بازدید : 29 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
سامسونگ اپلیکیشنی را به ساعت هوشمند خود اضافه کرده که شستن دست را به طور مرتب به کاربران یادآوری می‌کند تا خطر ابتلای اشخاص به بیماری کرونا به حداقل برسد. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، شستن مرتب دست‌ها در عصر انتشار ویروس کرونا امر مهمی است و شرکت‌های فناوری به طور مرتب در تلاش هستند تا خدمات نوآورانه‌ای را برای وادار کردن کاربران به این کار ارائه دهند. یکی از این خدمات از طریق ساعت هوشمند گالکسی واچ اکتیو ۲ در دسترس است.

 

سامسونگ اپلیکیشن تازه ای را برای این ساعت عرضه کرده که هر چند ساعت یک بار به کاربران یادآوری می‌کند تا دست‌های خود را بشورند. این برنامه در زمان شستشوی دست هم به افراد یادآوری می‌کند که برای این کار باید حداقل ۲۵ ثانیه وقت صرف و از عجله پرهیز کنند.

 

با استفاده از این برنامه می‌توان پی برد کاربر آخرین بار در چه زمانی دست‌های خود را شسته است. تولید این برنامه طی دو هفته توسط یکی از زیرمجموعه‌های تحقیقاتی سامسونگ در بنگلور هند صورت گرفته است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051326.html

saqar بازدید : 25 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

خیلی از دوستانی که قصد راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی را دارند، از ما می‌پرسند: هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر هست؟ خب در پاسخ به این سوال معمولا میگوییم از بودجه موجود در کارت بانکی شما تا بی‌نهایت! اما واقعا خرج طراحی سایت با استفاده از وردپرس چقدر هست؟ چقدر خرج احتیاج هست لغایت بتوانیم یک وب‌سایت وردپرسی راه‌اندازی کنیم؟

 

توجه داشته باشید که در این مقاله منظور داریم هزینه راه اندازی سایت وردپرسی در مورد سایتی گفتگو کنیم که توسط خود شما از صفر لغایت صد تاسیس شود نه اینکه هزینه‌های چند میلیونی به شرکت‌های طراحی سایت پرداخت کنید و آن‌ها یک وبسایت برای شما طراحی کنند!

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید

 

هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر هست؟

اول از همه: آموزش، تعلیم و آموزش!

خرید دامنه

خرید هاست (میزبانی وب)

هزینه خرید قالب وردپرس

هزینه خرید افزونه‌های مورد دربایستن وردپرس

جمع‌بندی کلی

هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر هست؟

خب بیایید هزینه‌های باره احتیاج برای راه اندازی یک وب‌سایت با وردپرس را تخمین بزنیم و ببینیم برای تاسیس یک وب‌سایت در عمل باید چقدر موجودی در حساب بانکی‌تان داشته باشید.

 

اول از همه: آموزش، آموزش و آموزش!

گفتیم سایتی که توسط خودتان راه اندازی شود. پس بیچارگی هست تا برای ساخت وبسایت با وردپرس آموزش ببینید. خب مسلما هر چقدر که خودتان بخواهید می‌توانید آموزش ببینید. می‌توانید تعلیم هم نبینید و بعدها اغلب وقتتان را بابت اشتباهات سپریدن شده تلف کنید. ولی هر چقدر اغلب آموزش ببینید بیشتر پیشرفت خواهید کرد چرا که راه‌و‌چاه را پیدا می‌کنید. ناگفته نماند که در بحث تعلیم سراغ افرادی بروید که در این پیشه خودی نشان داده‌اند و به کامیابی رسیده‌اند. بعد درگیر شو آف‌ها و تبلیغات درون خالی نشوید. ‌;)

 

در هر صورت این شما هستید که مشخص می‌کنید چطور آموزش ببینید. ولی برای شروع پیشه کافیست آموزش پیشه با وردپرس را ببینید.بعد از آن کافیست تعلیم سئو را ببینید و سایتتان را در گوگل به جایگاه مناسبی برسانید. اگر هم قصد دارید بابت تعلیم خودتان خرج کنید بعد یک دوره جامع همانند وبمستران زرین را فراموش نکنید. بعد بنا به گزینش خودتان می‌توانید با هزینه‌ای بین ۱۰۰ هزار تومان الی چند میلیون تومان بابت آموزش خویش هزینه کنید.

 

بدیهی است که اگر هزینه ۱۰۰ هزار تومانی را هم پرداخت کنید مانعی در راه‌اندازی سایت شما ندارد. اصلا می‌توانید پرداخت نکنید و آموزش‌های رایگان ما را ببینید. 🙂

 

خرید دامنه

شما می‌توانید فقط با پرداخت ۵ هزار تومان یک پهنه آی آر پرداخت کنید. اگر می‌خواهید حوزه بین‌المللی دات کام داشته باشید، باید چیزی حدود ۱۳۰ هزار تومان (البته با قیمت‌های فعلی) خرج کنید. فراموش نکنید ۱۱ ترفند برای برگزیدن پهنه مناسب را حتما ببینید.

 

خرید هاست (میزبانی وب)

معمولا برای خرید یک هاست مطمئن باید چیزی حدود ۵۰ هزار تومان بصورت ماهانه خرج پرداخت کنید. پس ۵۰ هزار تومان سایر هم برای خرید هاست مناسب وردپرس نگه دارید. یعنی لغایت اینجای شغل باید ۳۰۰ هزار تومان هزینه کنید. اکنون سایت شما راه اندازی شده و باید با استفاده از یک قالب وردپرسی، محتوای سایتتان را ویترین سایت وردپرسی خود نمایش دهید.

 

هزینه خرید قالب وردپرس

اینجاست که باید یک قالب شیک و مناسب برای سایتتان خریداری کنید. اگر بین قالب‌های حرفه‌ای وردپرس گشت‌و‌گذاری داشته باشید، با قیمت‌هایی بین ۵۰ هزار تومان الی ۲۰۰ هزار تومان روبرو خواهید شد. فرض کنید می‌خواهید یک قالب ایرانی و درونمایه محور برای سایت خویش برگزیدن کنید و انتخاب شما گران‌ترین قالب سایت میهن وردپرس هست. پس بی گمان قالب وردپرس اهورا انتخابی مناسب هست که قیمتی حدود ۲۰۰ هزار تومان دارد.

 

هزینه خرید افزونه‌های باره دربایستن وردپرس

حالا که قالب را گزینش کردید کافیست چند افزونه مورد نیاز برای وردپرس هم خریداری کنید. اصلا سایتی که سئو و سرعت پسندیده نداشته باشد به هیچ دردی نمی‌خورد! بعد باید حتما افزونه یواست سئو پرمیوم و افزونه وردپرس راکت را خریداری کنید. چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان هم برای خرید افزونه‌های ضروری وردپرس هزینه کنید و پیشه تمام شد! به همین راحتی!

 

جمع‌بندی کلی

دیدیم که برای راه اندازی یک وب‌سایت شیک و حرفه‌ای که سئو و سرعت مناسبی داشته باشد کافیست حدود ۷۰۰ هزار تومان از جیب مبارک خرج کنیم. 🙂 اخیر با پرداخت این خرج یک وب‌سایت داریم که بنیادی تاسیس شده و از یک قالب و افزونه اوریجینال و بدون دردسر‌های بعدی بهره‌گیری کرده‌ایم که می‌دانیم در درون ذات این وب‌سایت چه تازه هست؟ چرا که خودتان این سایت را تاسیس کردید و از چون و چند ماجرا تازه دارید. معمولا سایت‌های طراحی سایت بابت تاسیس چنین وب‌سایتی از شما هزینه‌های چند میلیون تومانی اخذ می‌کنند. ایمان ندارید؟ همین الان به دسته طراحی سایت ما یک سفارش طراحی سایت با قالب حاضر ارسال کنید.

 

پ ن: شرکت‌های طراحی سایت هم مقصر این قضیه نیستند! ما هم دپارتمان طراحی سایت داریم و برای راه اندازی یک وب‌سایت با قالب آماده هزینه‌های چند میلیون تومانی دریافت می‌کنیم و انگیزه این‌کار این هست که تجربه‌ای در این مقوله داریم و در هر صورت هزینه زمانی که بابت انجام مراحل بالا و راه‌اندازی وب‌سایت صرف می‌کنیم را گرفتن خواهیم کرد. اگر زمان آزاد ندارید و حاضرید بابت انجام مراحل بالا، هزینه چند میلیونی پرداخت کنید می‌توانید طراحی سایتتان را به شرکت‌های پرکار در این گویه بسپارید.

 

حالا کافیست روی سایتتان شغل کنید و آن را به درآمد برسانید تا جبران این هزینه‌ها شود.

saqar بازدید : 30 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
هنگامی که پرونده مؤسسات مالی و اعتباری به تجمعات خیابانی و اعتراضات دامنه‌دار سپرده‌گذاران منجر شد،‌ جامعه ایران شاهد درگیری چند دستگاه کشور بر سر پذیرش مسئولیت این مؤسسات بود. بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آن زمان تأکید می‌کردند که مجوز فعالیت این مؤسسات از سوی طرف مقابل داده شده و حالا باید پاسخ‌گوی نتایج آن باشند. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، حالا در ماجرای شرکت‌های USSD اگرچه با یک کلاهبرداری چند هزار میلیارد‌تومانی روبه‌رو نیستیم؛ اما پای یک تقلب در نظرسنجی تلویزیونی در میان است که شرایط مشابهی را به وجود آورده است. درحالی‌که صداوسیما چند سالی است به قرق شرکت‌های ارائه خدمات USSD درآمده و در همه برنامه‌های آن ردپای ستاره و مربع‌های گوناگون دیده می‌شود، وزارت ارتباطات تأکید دارد شرکت‌های USSD از این وزارتخانه مجوز ندارند و تحت قوانین تجارت فعالیت می‌کنند؛ ادعایی که نشان می‌دهد شرکت‌های USSD درحال‌حاضر متولی مشخص و مسئولیت‌پذیری در کشور ندارند.

 

نبود مسئولیت مشخص دستگاه‌های نظارتی و اجرائی کشور در قبال شرکت‌هایی که از یک پروتکل نا‌امن برای ذخیره اطلاعات بانکی مشترکان استفاده می‌کنند و خطرات آن بارها از سوی کارشناسان بانکی و فناوری اطلاعات هشدار داده شده، یک نگرانی عمیق درباره احتمال بروز فاجعه را به وجود می‌آورد و بمب ساعتی USSD‌ها را خطرناک‌تر از پیش می‌کند.

 

یک بمب ساعتی

USSD یک مکانیسم انتقال اطلاعات است که می‌تواند بین تلفن همراه و اپراتور پیام‌های 182 کارکتری ردوبدل کند. این پیام‌ها که با استفاده از کلیدهای * و # ارسال می‌شوند، امکان بانکداری و نقل‌و‌انتقال مالی، خدمات تلفن همراه، اعلام اخبار فوری و خدمات خبری، نظرسنجی، مسابقه و... را فراهم می‌کنند؛ اما نکته مهم درباره این مکانیسم انتقال اطلاعات نبود رمزنگاری و امنیت به‌شدت پایین این روش انتقال اطلاعات است که به‌ویژه می‌تواند در زمینه نقل‌و‌انتقالات مالی به فاجعه ختم شود.

 

ایجاد هزینه ناخواسته برای مشترکان یا دستبرد به اطلاعات حساس کاربران مانند شماره‌کارت، تاریخ انقضا و رمز دوم که امکان هر نوع سوءاستفاده از اطلاعات شهروندان را فراهم می‌کند، تنها گوشه‌ای از تهدیدات استفاده از این مکانیسم انتقال است که بارها از سوی کارشناسان درباره آن هشدار داده شده است. برای درک اهمیت این خطر تنها کافی است به یاد بیاوریم دو روز قبل بزرگ‌ترین شبکه پرداخت الکترونیک خاورمیانه اطلاعات مشتریان خود را که روی یک فایل اکسل بدون پسورد و ایمنی ذخیره کرده بود، اشتباها به همه آنها ایمیل کرد. حال یک شرکت ارائه خدمات USSD در ایران را تصور کنید که اطلاعات میلیون‌ها شهروند ایرانی را که برای امور گوناگون مانند خرید شارژ تلفن همراه یا انتقال پول از خدمات این شرکت استفاده کرده‌اند، در اختیار دارد.

 

هرکسی که توانایی دسترسی به اطلاعات چنین شرکتی را داشته باشد، خواه یک کارمند متخلف یا مدیر غیرمتعهد، می‌تواند در یک لحظه تصمیم بگیرد حساب‌های بانکی میلیون‌ها شهروند خدمات‌گیرنده را تخلیه کند یا به شخص دیگری بفروشد. ‌اتفاقی که آن‌چنان در دسترس و محتمل است که توقف‌نیافتن آن، چیزی بیشتر از یک سهل‌انگاری به نظر می‌رسد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022112.html

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 2,708
  • بازدید کلی : 9,149