loading...
akhbar tecnolozh3
saqar بازدید : 26 سه شنبه 16 فروردین 1401 نظرات (0)

تعمیر یخچال در منزل

مراحل تعمیر یخچال فریزر در فیکسی
در مرحله اول احتیاج است لغایت تقاضا خود را ثبت کنید. این کار را می توانید به راحتی هم به صورت “ثبت درخواست آنلاین” و هم با “تماس تلفنی” با ما انجام دهید. برای راحتی بیش از قبل شما عزیزان نیز روش دیگری در عقیده گرفته ایم. تنها کافیست شماره تلفن خویش را در فیلدهای مخصوص وارد کرده و دکمه ارسال را بزنید و چشم براه تماس ما باشید. تعمیر یخچال در منزل ما در کمتر از چند دقیقه با شما تماس خواهیم گرفت.
پس از ثبت تقاضا خود, تکنسین کارآزموده یا سرویس کار یخچال که به چهره اختصاصی در برند دستگاه شما آموزش دیده با شما تماس خواهد گرفت. این تماس برای اتمام مشاوره رایگان است. جالب است بدانید در قریب به ۵۰ درصد مواقع نیازی به مراجعه تکنسین نبوده و سخت به راحتی با راهنمایی های تلفنی کارشناس برطرف می شود. ما در فیکسی کوشش می کنیم لغایت با کمترین هزینه مشکل شما را برطرف کنیم.
پس از اطمینان از الزام به مراجعه حضوری, تکنسین یا سرویس پیشه یخچال مربوطه پس از اخذ اطلاعات مورد نیاز در سریعترین زمان شدنی بر اساس زمانبندی شما مراجعه و مشکل را برطرف خواهد کرد.
تکنسین های فیسکی موظفند قطعات احتمالی مورد نیاز را با خود به همراه داشته تا با یکبار مراجعه سخت شما را حل کنند. در صورت به اتفاق نداشتن قطعه, تقاضا قطعه باره نظر را به شرکت انتقال دیتا و پیک های فیکسی, قطعه باره عقیده را به محل شما ارسال می کنند الی سخت لغایت کران شدنی با نخستین مراجعه برطرف گردد.

قطعات کاربرد شده توسط تکنسین های فیکسی بدست کمپانی تامین شده و تماما اورجینال و فابریک می‌باشند.

۴. پس از فرجام شغل تکنسین, فاکتور و ضمانتنامه صادر می شود. قبل از پرداخت بدست مشتری, تکنسین فاکتور را برای شرکت ارسال و مبلغ تایید می گردد. سپس برای بازدارندگی از هرگونه اشتباه در مبلغ پرداختی بدست مشتری, مبلغ فاکتور و شرح کارهای انجام شده از طریق پیامک برای شما ارسال می گردد.

۵. در نهایت پس از انجام شغل تکنسین, پرسنل مرکز تماس با شما تماس گرفته لغایت مطمئن شویم توانسته ایم رضایت تعمیر یخچال در منزل
در گذشته برای تعمیر یخچال فریزر باید آن را به تعمیرگاه می بردید اما مدت هاست برای رفاه حال مشتریان, همگی خدمات توسط تکنسین های سیار و تعمیر یخچال فریزر در منزل شما انجام میگیرد.

هرچند هنوز هم برخی مواقع می شنویم که کمپانی ها یا افراد برای تعمیر یخچال, آن را با خویش می برند!!! در این چهره نه تنها امکان آفت دستگاه بر نشان جابجایی افزایش مکشوف بلکه هزینه های گزاف حمل و نقل نیز بر گردن شما خواهد افتاد.

تمامی خدمات تعمیر یخچال فریزر بدست فیسکی در محل شما و در حضور شما انجام می شود و به هیچگونه و در هیچ شرایطی نیازی به جابجایی دستگاه نیست.

چرا باید فیکسی را برگزیدن کنیم؟
شعار ما در فیکسی, رساندن خدمات بعد از فروش لوازم خانگی به سطح جدیدی از کیفیت است. ما با اطمینان از خدمات و قطعات استفاده شده, برای اطمینان خاطر مشتریان, همگی خدمات و قطعات را ضمانت می نماییم الی تا ماه ها پس نگران خرابی دستگاه خود نباشید.

تمامی خدمات فیکسی در محل شما انجام شده و به هیچ عنوان نیاز به جابجایی یخچال فریزر نیست. با تعمیر یخچال در محل, شما در تمام مراحل کار, ناظر بر تکنسین هستید.
ما در فیکسی برای هر برند متخصص مربوط به همان برند را در اختیار داریم. ما در فیکسی هر تکنسین را برای یک یا چند برند شبیه به هم تعلیم می دهیم و متخصصین با تجربه کار چندین ساله در آن برند, دشواری ها دستگاه را به راحتی شناخته و در سریعترین موعد ممکن رفع می کنند.
تمامی مبالغ رسیده در فیکسی بر اساس نرخ اتحادیه می باشند. برای اطمینان از عدم گرفتن خرج های اضافی بدست تکنسین, مبلغ فاکتور پیش از پرداخت توسط مشتری به تایید شرکت می رسد.
فیکسی نماینده تعمیرات تمامی برندهای ابزارها خانگی ست. پس اگر لوازم خانگی با برندهای گوناگون دارید نگران نباشید.
ما از نگرانی شما نسبت به خرابی یخچال فریزرتان آگاهیم و میدانیم ویرانی یخچال فریزر قدر می تواند دشوار به به باشد. پس در سریعترین زمان ممکن سخت شما را رفع می کنیم.
بسیاری از افراد از بد قولی تکنسین ها شکایت دارند. به دلیل کار و بار کاری, ترافیک, تعبيه تکه و … اغلب تکنسین ها نمی توانند به هنگام برسند. ما برای رساندن تکنسین بر اساس زمانبندی شما, تمامی این مشکلات را به کمینه رسانده ایم.
ما برای کسب خوشنودی شما عزیزان, گونه ها مختلفی از تخفیفات و پروموشن ها را برایتان در نظر داریم. تخفیفات برای اولی ها, تخفیفات دوره ای, تخفیف کد معرف, پروموشن ۳۲ تایی و …..
مرکز حمایت فیکسی به چهره ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. ۷ روز هفته در تمام طول سنه به صورت شبانه معاش پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
پس از انجام شغل تکنسین, مرکز تماس با شما تماس گرفته تا مطمئن شویم کامیاب به جلب رضایت شما شده ایم. در این تماس میزان خوشنودی شما از موارد مختلف بررسی و به تکنسین رتبه دیتا می شود.

saqar بازدید : 28 سه شنبه 16 فروردین 1401 نظرات (0)

این روزها بازی‌های سبک اکشن بیشتر از گذشته مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی کالاف دیوتی اشاره کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این‌گونه گیم‌ها که به صورت آنلاین نیز قابل انجام است، هیجان غیر قابل وصفی را به گیمرها منتقل می‌کند و مهم‌تر اینکه بازیکنان کالاف دیوتی می‌توانند با خرید سی پی که ارز محبوب در این بازی است به خرید تجهیزات و مهمات پیشرفته‌ جنگی بپردازند تا در طول بازی راحت‌تر بتوانند حریفان را از دور خارج کنند.

بنابراین همان‌طور که متوجه شده‌اید، برای اینکه گیمر‌های بازی کالاف دیوتی بتوانند با دست بازتری در این بازی شرکت کنند، نیاز مبرم به سی پی خواهند داشت که ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم درباره‌ اهمیت استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی صحبت کنیم و البته در انتها نیز به یک مرجع معتبر به جهت خرید سی پی کالاف نیز خواهیم پرداخت.

معرفی بازی کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی که به ندای وظیفه‌ نیز شهرت دارد توسط شرکت اکتیویژن تولید شده است. این بازی برای پلتفرم‌های مختلف از جمله پی سی و موبایل عرضه شده و دارای گیم پلی بسیار فوق‌العاده‌ای است. به‌طور کلی این بازی را می‌توان به بخش‌هایی مانند مولتی، بتل رویال، کاستوم و بازی کالاف دیوتی دسته‌بندی کرد؛ البته ناگفته نماند که بخش مولتی کالاف از چندین زیرمجموعه تشکیل می‌شود که خرید سی پی برای به‌کارگیری در این بخش در نظر گرفته خواهد شد.

از ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توان به نقشه‌های متعدد در این بازی اشاره کرد که هر بازیکن ممکن است در یک نقشه به بازی بپردازد. ضمن اینکه وجود تجهیزات و اسلحه‌های قدرتمند مانند اسلحه ak117، اسلحه دی ال کیو 33 و مواردی از این دست پیگیری بازی و نبردهای تن به تن را جذاب‌تر کرده است. همچنین وجود اسکین‌های پرطرفدار و مناسب از دیگر خصوصیات این بازی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخش‌‌های چند نفره.
  • نقشه‌های معروف.
  • گرافیک بسیار جذاب.
  • سیستم کنترلی با امکان شخصی‌ سازی.
  • موسیقی‌های جذاب.
  • و...

سی پی کالاف دیوتی چیست

اگر حداقل یک بار هم به بازی کالاف پرداخته باشید، حتماً با واژه سی پی آشنا شده‌اید. در واقع هر کدام از بازی‌های سبک اکشن/بقا مخصوصاً کالاف دیوتی موبایل دارای یک ارز اختصاصی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان در بازی به خرید انواع تجهیزات پرداخت. این موضوع که توسط کمپانی سازنده کالاف در بازی گنجانده شده است دارای دو دلیل مهم است. ابتدا اینکه شرکت اکتیویژن قصد افزایش هیجان و انرژی در بازی را داشته که به همین منظور خرید سی پی را در بازی قرار داده است و دلیل دوم درآمدزایی از این روش است که درنتیجه به توسعه‌ بازی کالاف در نسخه‌های بعدی منجر خواهد شد. به‌طور کلی سی پی نام ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی است که با استفاده از آن می‌توان به ارتقا سطح کیفی بازی پرداخت تا رقابت دلچسب‌تری را با حریفان داشت.

افزایش ارزش اکانت با خرید سی پی کالاف دیوتی

یکی از مهم‌ترین مواردی که سبب شده است تا گیمرهای این بازی روی به خرید cp کالاف بیاورند، افزایش ارزش اکانت بازی‌شان است. در واقع پر واضح است که علاقه‌مندان به هر بازی، قرار نیست که تا ابد اکانت بازی‌شان را دراختیار داشته باشند و ممکن است دیر یا زود از بازی کناره‌گیری کنند؛ اما به‌طور حتم قبل از هرگونه اقدام، اکانت کالاف دیوتی را به دیگر افرادی که تا به حال به این بازی نپرداخته‌اند واگذار خواهند کرد (می‌فروشند). بنابراین هرچه یک اکانت کالاف دارای سی پی بیشتری باشد، از ارزش بالاتری برخوردار خواهد بود و در زمان فروش، با قیمت بیشتری خریداری می‌شود. گفتنی است که از مزیت خرید سی پی پس از فروش اکانت بازی این است که احتمالاً هر آنچه را که خرج اکانت بازی کرده‌اید، به‌دست خواهید آورد.

نقش سی پی در روند بازی کالاف

بعید است که گیمری وارد بخش‌های مختلف کالاف دیوتی شود اما علاقه‌ای به پیروز شدن بر حریفان نداشته باشد. درواقع این بازی نیاز به روحیه‌ جنگندگی بسیاری دارد و افراد نهایت تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا درنهایت پیروز از میدان خارج شوند. بااین‌حال موارد مختلف دیگری نیز در برتری نسبت به حریفان نقش خواهند داشت که از جمله می‌توان به پیشرفته بودن تجهیزات نبرد مانند لباس، اسلحه و حتی ماشین اشاره کرد که پر واضح است که دراختیار داشتن هر کدام نیاز به خرید سی پی دارد. به‌طور کلی با استفاده از سی پی به‌راحتی می‌توان آیتم‌های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل را به‌روزرسانی کرد یا اینکه به خرید انواع تجهیزات پرداخت؛ بنابراین می‌توان ادعا کرد که ارز رسمی کالاف دیوتی موبایل به نام سی پی به‌طور کامل می‌تواند فضای نبرد در این بازی را بهبود ببخشد و حتی ورق را در پیروز شدن گیمرها تغییر دهد.

آیا کسب سی پی رایگان در کالاف شدنی است؟

همان‌طور که حتماً می‌دانید در بازی کالاف بخش‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از هر کدام می‌توان به سی پی رایگان دست یافت؛ البته گفتنی است که تعداد سی پی‌هایی که با این روش به‌دست می‌آید قابل توجه نیست، اما ممکن است کار راه‌انداز باشد. ضمن اینکه پلیرهای حرفه‌ای بی‌حرف و حدیث به خرید سی پی نیاز خواهند داشت تا بتوانند بهتر به مبارزه بپردازند؛ اما این بخش را برای کاربرانی از کالاف دیوتی در نظر گرفته‌ایم که اعتقادی به خرید ارز محبوب این بازی ندارند و فقط می‌خواهند از سی پی رایگان استفاده کنند. لذا برای کسب سی پی رایگان می‌توان از موارد زیر بهره برد:

· تکمیل مأموریت‌ها

در بازی کالاف دیوتی مأموریت‌های روزانه و هفتگی وجود دارد که کاربران این بازی به‌راحتی می‌توانند با تکمیل این مأموریت‌ها به سی پی رایگان دست پیدا کنند؛ البته در نظر داشته باشید که کامل کردن بعضی مأموریت‌ها نیاز به دقت و عکس‌العمل مناسب دارد. به‌طور کلی از این بخش می‌توان به سی پی رایگان دست یافت.

· کامل کردن چالش‌ها

راه دیگر برای به‌دست آوردن سی پی، تکمیل چالش‌هایی است که در حین بازی با آن مواجه می‌شوید؛ بنابراین اگر قصد خرید سی پی را ندارید، حتماً به این موضوع توجه کنید، چراکه با در نظر گرفتن این چالش‌ها از تعداد مناسبی سی پی برخوردار خواهید شد که با استفاده از آن می‌توانید به خرید انواع آیتم بپردازید.

· غارت تجهیزات دیگران

روش جذاب دیگر که گیمرها را به سی پی رایگان می‌رساند، غارت و دزدیدن تجهیزات دیگران است. اگر در این زمینه خبره باشید و راه‌های غارت اموال دیگر گیمرها را بدانید، به‌طور حتم می‌توانید به سی پی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. گفتنی است که معمولاً در این خصوص کاربران حرفه‌ای تمرکز بالاتری داشته و به سی پی‌های بیشتری نیز دست پیدا خواهند کرد.

· مأموریت‌های بتل رویال

در کنار خرید سی پی از سایت‌های معتبر، در نظر گرفتن مأموریت‌های بتل رویال نیز می‌تواند افراد را به سی پی‌های جذاب برساند. بسیاری از گیمرها علاقه‌ی زیادی به کامل کردن مأموریت‌های بتل رویال کالاف دیوتی دارند که در این صورت حجم قابل توجهی از سی پی را دریافت می‌کنند. به‌طور کلی توصیه می‌کنیم که اگر حتی تا به حال در این بخش بازی نکرده‌اید، حداقل برای کسب سی پی، مأموریت‌های آن را انجام دهید.

· آنلاک کردن Gun Xp Card

روش ساده‌ دیگری که می‌توان به سی پی رایگان دست یافت، آنلاک کردن Gun Xp Card است. استفاده از این روش به سختی موارد عنوان شده در بالا نیست؛ به‌همین‌دلیل، توصیه‌ اکید داریم که حتماً از این روش برای دستیابی به سی پی رایگان استفاده کنید. ضمناً به مقدار سی پی که از این طریق به‌دست می‌آید اشاره‌ای نمی‌کنیم تا پس از انجام آن غافلگیر شوید.

· خرید بتل پس کالاف

اگر بتوانید بتل پس کالاف دیوتی را خریداری کنید، به‌راحتی به سی پی‌های بیشتری دسترسی خواهید داشت. در واقع با خرید بتل پس مراحل تازه‌تری برای گیمرها باز خواهد شد که با انجام آن‌ها به تعداد قابل توجهی سی پی دست خواهید یافت؛ البته گفتنی است که برای فعال‌سازی این بخش نیاز به حداقل 800 سی پی خواهید داشت که طبیعتاً باید برای خرید سی پی به این تعداد به مراکز و فروشگاه‌های مجاز مراجعه کنید. ضمناً یادآور می‌شویم که صرف 800 سی پی برای این منظور، پس از باز شدن مراحل بتل پس و پشت سر گذاشتن آن‌ها به شما بازگردانده خواهد شد.

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی

استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی به یک کار روتین تبدیل شده است و اگر گیمرها از این قابلیت استفاده نکنند، انگار در بازی چیزی را کم دارند. به‌طور کلی از مزیت‌هایی که برای خرید cp می‌توان عنوان کرد موارد زیر هستند که اگر با آن آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم آن‌ها را به دقت بررسی کنید.

- کسب درآمد به روش استریم: کاربرانی که خرید سی پی انجام می‌دهند، امکان درآمدزایی‌شان ازطریق استریم فعال خواهد شد. بنابراین هزینه کردن در این مورد می‌تواند نوع خاصی از آینده‌نگری باشد، چراکه گیمرها از این روش برای به‌دست آوردن پول استفاده می‌کنند.

- خرید بتل پس هر سیزن: همان‌طور که اشاره کردیم، اگر بتوانید بتل پس کالاف را خریداری کنید، به‌راحتی می‌توانید به سی پی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید که با انجام انواع مأموریت‌ها نتیجه خواهد داد.

- ارزشمندتر شدن اکانت بازی: اگر گیمرها قصد فروش اکانت‌شان را داشته باشند، استفاده از خرید سی پی می‌تواند منجر به افزایش قیمت فروش اکانت شود. درواقع هم می‌توانید به‌طور کامل از بازی کالاف استفاده کنید و هم در انتها درآمد خوبی از فروش آن داشته باشید.

- کسب اسکین دلخواه: برای به‌دست آوردن اسکین‌های خاص و اپیک نیاز به سی پی خواهید داشت که طبیعتاً باید آن را از سایت‌های معتبر خریداری کنید. این امکان برای کاربرانی که نیازی به خرید cp نمی‌بینند غیرفعال خواهد بود. ضمناً برای کسب اسلحه، ماشین، کلاه‌خود و مواردی از این دست نیز به خرید cp کالاف احتیاج خواهد بود. پر واضح است که دراختیار داشتن سی پی گیمرها را برای نبرد مجهزتر خواهد کرد.

- قابلیت بازی در حالت ویژه: از دیگر مزایای استفاده از سی پی، بازی در حالت پرمیوم یا ویژه کالاف است که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به استفاده از این امکان هستند که طبیعتاً برای این منظور نیاز به خرید سی پی خواهند داشت.

از کجا سی پی کالاف دیوتی خریداری کنیم

حال با توجه به اهمیت استفاده از سی پی، شاید این سؤال برای‌تان پیش آمده باشد که از چه مرجع معتبری باید برای خرید سی پی اقدام کرد که در پاسخ باید موارد زیر را مطرح کنیم:

- باید از سایت‌هایی استفاده شود که قابلیت شارژ سریع سی پی به اکانت را دارند که در واقع فروشگاه‌های زیادی برای این منظور وجود ندارد. بااین‌حال در انتهای مقاله به یکی از بهترین‌ها در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

- باید از سایت‌هایی استفاده شود که قیمت‌های معقولی را برای فروش سی پی در نظر گرفته باشند.

- باید از سایت‌هایی استفاده شود که پشتیبانی فعال 24 ساعته دارند تا در صورت رخ دادن مشکل، بلافاصله به رفع آن اقدام کنند.

قیمت سی پی کالاف

معمولاً قیمت خرید سی پی با توجه به حجم درخواست تعیین می‌شود؛ بااین‌حال اگر از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد در این زمینه استفاده کنید، به‌طور حتم از با یک قیمت مناسب حجم سی پی مدنظرتان را خریداری خواهید کرد. حال اجازه دهید که در بند آخر مقاله به یک سایت معتبر در این زمینه اشاره کنیم تا با استفاده از آن به‌راحتی به خرید cp کالاف دیوتی اقدام کنید.

خرید سی پی ارزان از سایت سانیکس

سانیکس، عنوان سایتی است که به ارائه خدمات ارز بازی‌های سبک اکشن/بقا مانند کالاف دیوتی می‌پردازد. از مزایای استفاده از این فروشگاه اینترنتی خرید سی پی، می‌توان به قیمت پایین این ارز و ارسال آن در مدت زمان کوتاه به اکانت کاربران اشاره کرد. به‌طور کلی برای اینکه بتوانید از خدمات سایت سانیکس استفاده کنید، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده با مشاوران و مدیران این مجموعه در ارتباط باشید. ضمناً گفتنی است که هماهنگی‌های لازم برای ارسال سی پی به اکانت پس از ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن توسط تیم تخصصی سانیکس انجام خواهد شد.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/pr/380847-sonics-call-of-duty-cp/

saqar بازدید : 27 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)

جنس عایق ( Jacket ) روی هر 8 رشته کابل مسی
حضور eight رشته سیم دارای جریان در کنار مواد عایقی مانند روکش سیم باعث ایجاد حالت خازنی در کابل مسی می‌شود در حقیقت جنس عایق‌ها در پارامترهای خازنی کابل شبکه بسیار موثر است.

حفظ مرکزیت 8 رشته در تمام طول کابل شبکه
در برخی کابل های مسی مشاهده می‌شود که عایق روی کابل با 8 رشته کابلی که بصورت دوتایی به هم تابیده شده‌اند فاصله یکسانی ندارد و بطور کل 8 رشته کابل همیشه در مرکز Jacket بیرونی قرار ندارد. این موضوع نیز در کیفیت کابل مسی تاثیر بسزایی دارد.

بطور كلی اگر پارامترهای اشاره شده مناسب نباشند مشکلاتی از قبیل امواج سیگنال، تضعیف سیگنال، از بین رفتن اطلاعات، برگشت سیگنال وکاهش سرعت خواهیم داشت که باعث می‌شود اطلاعات درست منتقل نشود. در علم شبکه تمامی‌ پارامترها فوق به صورت مستقل اسامی ‌مختلف و معیارهای ویژه‌ای دارند که ترکیب این پارامترها باعث ایجاد یک سری پارامترهای تاثیر گذار روی کابل شبکه مسی خواهد شد که مجموع آنها حدود 14 پارامتر است. هزینه کابل کشی شبکه

شاید این پرسش مطرح شود که چگونه می‌توان این پارامترها را اندازه گرفت و یا از وجود یا عدم وجود آنها در کابل شبکه باخبر شد. در حقیقت ، تعیین اینکه آیا کابلی که خریداری شده استاندارد می باشد از عهده ما خارج است و به ابزارها و تست‌های ویژه‌ای نیازمند است. بنابراین تنها کاری که می‌توان برای خرید یک کابل شبکه خوب کرد توجه به شرکت سازنده آن در کنار اطمینان از اصل بودن این مارک است و فروشندگان این نوع کابل ها . معمولا تفاوت در قیمت این کابلها مشخص کننده کیفیت آنهاست. مارک‌های معتبر این رده دارای تأئیدیه‌هایی از مراکز و انستیتوهای استاندارد بین‌المللی هستند که بر کارکرد درست آنها صحه می‌گذارند.

پارامترهای کابل مسی در فرکانس‌های متفاوت
پارامترهای کابل مسی بر مبنای فرکانس‌های مختلف مقادیر مختلف دارد و این مقادیر مختلف در فرکانس‌های مختلف برای categoryهای مختلف بازهم متفاوت است. بعنوان مثال حداقل فرکانس در Cat5 مقدار 100MHz است ولی برای Cat6 حداقل فرکانس مورد نیاز 200MHz است و این فرکانس در Cat7 به 600MHz می‌رسد. هرچه فرکانس بالاتر می‌رود میدان القایی بیشتری خواهد بود.

باید اشاره کرد که در Cat7 به دلیل بالا بودن فرکانس پارامترهای بیشتری باید محاسبه و مد نظر قرار گیرد. بعنوان مثال در Cat7 ، pass speak یک کابل نسبت به کابل مجاور نیز باید محاسبه گردد. یعنی القاء متقابل کابل‌های مجاور روی یکدیگر باید محاسبه نمود. در حالیکه در classهای پایین‌تر این موضوع تاثیر چندانی در نصب نخواهد داشت و مورد محاسبه قرار نمی‌گیرد.

saqar بازدید : 27 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)
گوگل به زودی اجرای هویت دوعاملی را به عنوان پیش فرض برای کاربرانش عرضه می کند اما برای این منظور حساب های افراد باید به درستی پیکربندی شده باشد. 

به گزارش مهر به نقل از ورج، گوگل قصد دارد گامی مهم در جهت ایمن سازی حساب‌های کاربرانش بردارد و احراز هویت دوعاملی را به طور پیش فرض ارائه کند.

 

این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد اگر حساب‌های کاربری افراد به درستی پیکربندی شده باشد، به زودی احراز هویت دو عاملی برای آنها ارائه خواهد شد. کاربران پس از فعال سازی احراز هویت دو عاملی پیامی روی موبایل شان دریافت می‌کنند تا مجاز بودن ورود به حساب کاربری گوگل را تأیید کنند.

 

مارک ریشر مدیر ارشد بخش مدیریت محصولات گوگل در این باره می‌گوید: استفاده از دستگاه موبایل برای ورود به حساب کاربری، تجربه احراز هویت ایمن تر از پسورد برای کاربران فراهم می‌کند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11074832.html

saqar بازدید : 22 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)
ملیندا گیتس پس از ملاقات بیل گیتس با «جفری اپستین» در سال ۲۰۱۳ به شوهر خود هشدار داده بود.

اپستین، دلال بزرگ جنسی که سال گذشته جسدش در زندان پیدا شد، رسوای عالم بود و از بیل کلینتون گرفته تا ترامپ، در وسط ماجرای سو استفاده وی از دختران نابالغ نامشان آمده است.

 

حالا نیز به نقل از افراد آگاه از ماجرا فاش شده است که ملیندا پس از بازدید از عمارت متعلق به اپستین، از دست شوهر خود و روابطش بسیار عصبانی شد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11074692.html

saqar بازدید : 29 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)

اغلب شرکت‌هایی که با تماس‌های درون‌سازمانی، شهری و بین‌المللی سروکار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند، به انگیزه ها مختلفی ترجیح می‌دهند که برای برخورداری از ارتباطات صوتی مدیریت شده، از خدمات ویپ کاربرد کنند. به علت مبتنی بر شبکه بودن سیستم ویپ، می‌توان از تمامی ظرفیت‌های شبکه کاربرد کرد و علاوه بر انتقال صوت، تصویر و دیتا را نیز رد و بدل کرد. به همین خاطر، راه‌اندازی ویپ دربرگیرنده امکانات جذاب و مختلف می‌باشد که مایه استقبال مدیران خدمات Voip شرکت‌ها در بهره‌مندی از این فناوری شده است.

سازمان‌ها با تاسیس ویپ توانا خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه‌سازی آن با نرم‌افزارCRM ، بازدهی ارتباطات با مشتریان خویش را به طور چشم‌گیری افزایش دهند. شما مدیران شرکت‌ها با بهره‌مندی از مشاوران و خدمات تخصصی کمپانی نصب و راه‌اندازی VoIP روترنت و با پیاده‌سازی امکاناتی مشابه صف تماس، پاسخگویی خودکار، صندوق صوتی، نظرسنجی از مشتریان و ده‌ها قابلیت دیگر خدمات ویپ، می‌توانید به چهره حرفه‌ای وابستگی با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت اغلب آنها بردارید.

با استفاده از خدمات VoIP گردآور روترننت، با یک تیر چند نشانه خواهید زد و ارتباطاتی زیاد ارزان، باکیفیت و ایمن را با کارمندان و مشتریان خود تجربه خواهید کرد و با راه‌اندازی ویپ توانا خواهید بود از هر کجای دنیا، حتی با گوشی هوشمند خود نیز به سرویس ویپ دسترسی داشته باشید. گردآور روترنت با اتکا به فرهنگ روز و سال‌ها پیشینه در عرصه خدمات راه‌اندازیVoIP ، توانسته است در این چند سنه کارنامه‌ای درخشان در راه‌اندازی سیستم‌های تلفنی تحت شبکه از خویش برجای بگذارد و به عنوان گرد از شرکت‌های برتر خدمات ویپ طهران شناخته شود

saqar بازدید : 34 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)

 فکر می‌کنید چقدر در تشخیص چهره مهارت دارید؟ صداها چطور؟ برخی از افراد تشخیص‌دهنده‌های فوق‌العاده‌ای هستند و در تشخیص چهره و صدا عالی‌تر عمل می‌کنند؛ درحالی‌که دیگران با آن درگیر هستند. محققان تنوع زیادی در توانایی افراد در تشخیص چهره یا صدای افراد کاملا ناشناخته برای آن‌ها پیدا کرده‌اند. وقتی نوبت به تشخیص چهره می‌رسد، این توانایی‌ متفاوت می‌شود در این زمینه، کسانی وجود دارند که برای شناسایی چهره‌ی دوستان و خانواده‌ی خود، وضعیتی معروف به «پروسوپاگنوزیا» یا کوری صورت دارند. ادراک‌پریشی چهره‌ای، چهره‌کوری یا چهره‌ناشناسی که در زبان انگلیسی به آن پروسپاگنوزیا (Prosopagnosia) می‌گویند، نوعی اختلال عصب‌شناختی است که مشخصه‌ی اصلی آن، ناتوانی در بازشناسی چهره‌هاست.

در موارد بسیار شدیدِ آن ممکن است شخص توانایی بازشناسی چهره‌ی خود را نیز نداشته باشد. افراد مبتلا به بیماری ادراک‌پریشیِ چهره‌ای، ناگزیر هستند به‌جای توجه به چهره‌ی افراد، نشانه‌های دیگری مانند آرایش مو، لباس، صدا یا سایر علایم مشخصه را برای شناسایی آنان به کار بگیرند. همچنین کسانی وجود دارند که مهارت‌های ناشناخته‌ی تشخیص چهره را در خود نشان می‌دهند. گروه دوم که به «تشخیص‌دهندگان فوق‌العاده» معروف هستند، در بسیاری از آژانس‌ها از جمله خدمات پلیس لندن مستقر شده‌اند.

یافته‌های مشابهی نیز برای تشخیص صدا کشف شده است. شرایط «فوناگنوزیا» افرادی را توصیف می‌کند که برای شناسایی صدای دوستان و خانواده خود مشکل دارند. آگنوزی، از بین رفتن توانایی تشخیص اشیا، چهره‌ها، صداها یا مکان‌ها است. این شرایط، یک اختلال نادر و شامل درگیری یکی (یا بیشتر) از حواس است. اگنوزیا معمولاً تنها در یک مسیر اطلاعاتی مغز تأثیر می‌گذارد. اگر این شرایط را داشته باشید، باز هم می‌توانید با دنیا در تعامل باشید و صحبت کنید.

صدا و چهره، دو مورد از مهم‌ترین خصوصیاتی است که با توسل به آن‌ها، افراد دیگر را می‌شناسیم. محققان مغز و علوم ذهنی در مؤسسه‌ی مکس پلانک، به این نتیجه رسیده‌اند که بین نواحی تشخیص صدا و چهره در مغز انسان، ارتباط ساختاری مستقیمی وجود دارد که از مسیرهای رشته‌ای تشکیل شده است.  اما آیا اینکه کسی می‌تواند توانایی تشخیص صدای فوق‌العاده خوب داشته باشد یا نه، تاکنون کشف نشده است. در یک مطالعه‌ی جدید، آزمایش شده است که آیا افراد با تشخیص چهره‌ی فوق‌العاده می‌توانند توانایی‌های خود را به تشخیص صداها منتقل کنند تا احتمال تشخیص صدای فوق‌العاده نیز بررسی شود یا خیر.

منبع: 
saqar بازدید : 27 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)

وقتی کسب‌وکاری داشته باشید که ۶ سال به‌طور مداوم ضرر خالص ثبت کند، چند راه برای آینده پیش روی خود می‌بینید. آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، به‌ نظر می‌رسد برای ال جی موبایل (LG Mobile) تعطیلی کسب‌و‌کار محتمل‌ترین گزینه است.

تاکنون گزارش‌های متعددی با محوریت تعطیلی واحد موبایل ال جی شنیده‌ایم و در جدیدترین گزارش، The Korea Times ادعا می‌کند شرکت کره‌ای تا هفته‌ی آینده خروج رسمی خود را از صنعت موبایل اعلام می‌کند.

The Korea Times به‌طور مشخص‌تر می‌نویسد اعضای هیئت‌مدیره‌ی ال جی پس از تصمیم‌گیری درباره‌ی سرنوشت واحد موبایل، در روز ۵ آوریل ۲۰۲۱ (۱۶ فروردین ۱۴۰۰) بیانیه‌ای منتشر خواهند کرد. بر اساس گزارشی که هفته‌ی گذشته منتشر شد، ال جی در مذاکرات برای فروش واحد موبایل خود به درِ بسته خورده است. 

فردی به نمایندگی از ال جی الکترونیکس گفت این شرکت چند استراتژی برای آینده‌ی واحد موبایل در نظر دارد که شامل فروش کامل این واحد، فروش جداگانه‌ی بخش‌های مختلف آن یا خروج از صنعت موبایل می‌شود. چند روز پیش اعلام شد ال جی می‌خواهد کارمندان واحد موبایل را به واحد لوازم خانگی منتقل کند. 

تاکنون گزارش‌های ضدونقیض بسیاری درباره‌ی آینده‌ی واحد موبایل ال جی شنیده‌‌ایم. فعلا کسی نمی‌داند که در صورت تعطیلی ال جی موبایل چه بر سر گوشی مورد انتظار ال جی رولبل می‌آید. 

منبع:
 
saqar بازدید : 31 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)

ام اس آی شرکتی است که بیشتر به‌ خاطر تولید لپ‌تاپ‌ گیمینگ بسیار قدرتمند شناخته می‌شود؛ اما انواع دیگر لپ تاپ برای سایر بخش‌های بازار نیز می‌سازد. بر اساس گزارش ورج، MSI به‌تازگی دو مدل لپ تاپ تبدیل‌پذیر به خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های تجاری Summit اضافه کرده است که با نام MSI Summit E13 Flip Evo و MSI Summit E16 Flip شناخته می‌شوند. در هر دوی این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های نسل یازدهمی سری تایگر لیک اینتل استفاده شده است.

نکته‌ی مهم این است که لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر MSI به صفحه‌نمایش ۱۶:۱۰ مجهز هستند. MSI می‌گوید نسبت تصویر جدید بدین معنی است که صفحه‌نمایش لپ‌تاپ‌های جدیدش می‌تواند در مقایسه ‌با صفحه‌نمایش‌های مرسوم ۱۶:۹ به‌ مقدار ۱۰ درصد محتوای بیشتری نمایش بدهد. این مشخصه برای کاربران تجاری اهمیت دارد؛ چون باعث می‌شود به اسکرول کمتر نیاز پیدا کنند و فضای بیشتری برای مولتی‌تسکینگ در دسترس داشته باشند. دو لپ تاپ جدید با قلم لمسی MPP 2.0 ام اس آی سازگاری دارند که از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند. 

لپ تاپ MSI Summit E13 Flip Evo روی میز با قلم لمسی

همچون دیگر اعضای لپ‌تاپ‌های سری Summit، دو مدل جدید MSI دارای یک ‌سری قابلیت ویژه برای برقراری جلسات ویدئویی هستند. یکی از مشخصه‌‌ها، دوربینی است که طبق ادعای MSI می‌تواند نویز تصویر را کاهش بدهد. این وب‌کم شاتر فیزیکی دارد و با فشردن کلیدی روی صفحه‌کلید می‌توان آن را غیرفعال کرد. لپ‌تاپ‌های جدید MSI همچنین می‌توانند سروصدای محیط را هنگام حرف زدن از بین ببرند. MSI ادعا می‌کند سامیت ای 16 فلیپ و سامیت ای 13 فلیپ ایوو تا ۲۰ ساعت عمر باتری ارائه می‌دهند. لپ تاپ Summit B15 تنها پنج ساعت شارژدهی می‌کرد.

همان‌طور که از نامش مشخص است، لپ تاپ E13 Flip Evo از گواهی Intel Evo بهره می‌برد؛ این یعنی لپ تاپ مورد اشاره با استانداردهایی که اینتل برای پردازنده‌های تایگر لیک تعیین کرده سازگار است؛ این استانداردها مواردی مثل عملکرد سریع، زمان روشن شدن کوتاه،‌ بهره‌مندی از تاندربولت 4 و وای‌فای 6 و... را شامل می‌شود. MSI ادعا می‌کند E13 Flip Evo می‌تواند ۱۰ درصد قوی‌تر از لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر هم‌سطح خود فعالیت کند. 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/laptop/369476-msi-summit-e13-flip-evo-e16-release-availability/

saqar بازدید : 32 سه شنبه 10 فروردین 1400 نظرات (0)

مجازی سازی سرور (Server Virtualization) تکنیکی برای تقسیم‌بندی یک سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی کوچکتر، به کمک یک نرم افزار مجازی سازی می‌باشد.

در مجازی سازی سرور، هریک از سرورها چندین سیستم عامل را در یک زمان واحد اجرا می‌کنند.

 

فرمایشوزه مراکز داده تجاری متشکل از چندین سرور می‌باشند. خدمات مجازی سازی سرور شماری از این سرورها مدت زمان زیادی از روز بیکار هستند چرا که بار کاری بر روی آنها فقط شماری از  سرورهایه پخش شده هست. این فرمایش سبب اتلاف منابع سخت افزاری گران قیمت، مصرف برق، نگهداری و سیستم سرمایشی می‌شود.

 

مجازی سازی سرور کوشش می‌کند تا اندازه بهره وری از منابع را با هستفاده از تقسیم‌بندی سرورهای فیزیکی به چندین سرور مجازی، که بر روی هریک از آن‌ها سیستم عامل و اپلیکیشن‌ها مختص به خودش نصب شده هست، افزایش دهد.

 

مجازی سازی سرور می‌تواند هر سرور مجازی را وارد به رفتاری شبیه یک سرور فیزیکی کند، که این فرمایش موجب افزایش ظرفیت هر ماشین فیزیکی می‌شود.

 

 انواع روش های مجازی سازی سرور

حداقل 6 روش مجازی سازی وجود دارد:

1 : مجازی سازی سرور: تجمیع شمار زیادی سرور مجازی در شمار محدودی سرور فیزیکی. نرم افزار مجازی سازی سرور مابین سرور فیزیکی و سیستم عامل قرار می گیرد و اجازه می دهد چندین ماشین مجازی را بر روی سرور فیزیکی مشابه اجرا کنیم.

 

2- مجازی سازی دسکتاپ: جهت انتقال دسکتاپ کاربران نهایی از رایانه خصوصی به “فضای ابری” هستفاده می شود. به کلامی دیگر، دسکتاپ کاربران نهایی، مجازی می شوند و آنها می توانند بوسیله مثلا تین کلاینت ها به دسکتاپ خودشان دسترسی پیدا کنند. در این حالت سیستم عامل مورد هستفاده از سخت افزار مستقل می شود. و از این بعد شما می توانید بر روی سیستمی که تا به حال قادر به نصب windows 7  نبودید این سیستم عامل را نصب نمایید.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 367
  • بازدید سال : 2,688
  • بازدید کلی : 9,129