loading...
akhbar tecnolozh3
saqar بازدید : 22 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

اکسکوینو، شرکت فعال در حوزه‌ی خرید و فروش اتریوم، کیف پول رمز ارز امن و اختصاصی در اپلیکیشنی با رابط کاربری آسان ارائه می‌دهد.

 

اتریوم، پلتفرمی غیر متمرکز است که قرارداد‌های هوشمند را اجرا می‌کند. شاید نام اتریوم را کمتر از بیت کوین شنیده باشید؛ اما نظر به اهداف متفاوت این دو ارز، بد نیست بدانید که اتریوم نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. در سیستم غیر متمرکز اتریوم، احتمال سانسور، تقلب، اختلال یا دخالت سازمان و ارگان خاصی وجود ندارد.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) در سال ۲۰۱۵، اتریوم را با هدف هوشمند‌سازی فرایند‌ها و ایجاد فضایی برای اجرای برنامه‌های غیر متمرکز ایجاد کرد. این پلتفرم متن باز و عمومی که مبتنی بر دفتر توزیع‌شده بلاک‌چین عمل می‌کند، دارایی دیجیتال خاص خود را  دارد که با نام اتریوم و نماد اختصاری (ETH) شناخته می‌شود.

بازار داغ رمز ارزها در سال ۲۰۲۰

در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، بازار خرید و فروش ارز دیجیتال شاهد علاقه روزافزون سرمایه‌گذاران نهادی و سرازیری سرمایه‌های کلان به سوی پروژه‌های رمز ارزی بود. طی این مدت، بیشتر توجه سرمایه‌گذاران بزرگ و عموم مردم به سوی بیت کوین معطوف شد. با درنظرگرفتن بالاترین رکورد بیت کوین (۴۰ هزار دلار)، افزایش ارزش اتریوم تا ۱۴۰۰ دلار چندان چشمگیر به نظر نمی‌رسد. اما خوب است بدانید که اتریوم از سقوط ماه مارس ۲۰۲۰، توانسته رشدی ۱۲۰۰ درصدی تجربه کند؛ درحالی‌که ارزش بیت کوین در مدت مشابه، تنها حدود ۷۰۰ درصد افزایش یافته است. با استناد به برخی عوامل تعیین‌کننده، می‌توان گفت که ممکن است اتر در سال ۲۰۲۱ نیز به افزایش قیمت خود ادامه بدهد و حتی سود بیشتری نسبت به پادشاه رمز ارز‌ها برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد. درادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

تقاضا در بین توسعه‌دهندگان

اتریوم، پلتفرم ایده‌آلی برای ایجاد پروژه‌های بلاک‌چین و راه‌اندازی برنامه‌های غیر متمرکز (ِDapps) است. تعداد توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC-20 که بر بستر شبکه اتریوم معامله شده‌اند، از زمان پیدایش این شبکه تاکنون مسیری صعودی طی کرده‌اند. با وجود اینکه رقبای جدی بر سر راه اتریوم قرار گرفته‌اند، پلتفرم ارز دیجیتال ویتالیک بوترین همچنان سردمدار این مسیر است.

منبع:
saqar بازدید : 29 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

در بالا اشاره شد که ترقی روز افزون فناوری مایه کم ارزش شدن ارزش و قیمت کیس کهنه شما شده است، چه بسا در نگاه اول این نشانه فناوری را همنشین نداشته باشید

اما…خبر خوب این است که به لطف همین تکنولوژی شما کیس کامپیوتر قدیمی می‌توانید با هزینه بسیار محدود (نسبت به ارتقا کیس)، کیس های مجموعه خویش را دوباره در مدار پیمان دیتا و از آنان بهره‌گیری کنید.

جان دوباره ای به کیس های خودتان بدهید و سایر نیازی نباشد لغایت فکر هزینه های گزاف، جهت ارتقای کیس های گردآور خود باشید.

کافیست نرم افزاری که شناسایی می‌شود را روی تنها یک رایانه نیرومند نصب شود و آن رایانه برای بقیه کاربران به اشتراک گذاشته شود با همان کیفیت و تاثیر سیستم مجزا برای هر کاربر.

توجه داشته باشید که بها کیس رایانه قدیمی شما به شدت افت کرده است و این تدبیر بهترین و موثرترین روش برای استفاده از کامپیوتر باستانی است.

در واقع یک کامپیوتر به عنوان سرور در عقیده گرفته میشود که حائز قدرت زیادی است و بقیه کامپیوترها به آن سیستم وصل شده و از قدرت آن کامپیوتر کاربرد میکنند.

قطعا وقتی از قیمت این سیستم شبکه ای باخبر شوید شوکه خواهید شد. احتمالاً خودتان هم متوجه این سوژه شده باشید که بها کامپیوتر باستانی دست دوم شما خیلی خیلی کمتر از این حرف هاست.

شما میتوانید با مبلغ میانگین 500 الی 900 هزار تومان سیستم های خود را ارتقا دهید.

saqar بازدید : 30 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

آزادراه تهران شمال که از اکنون از مهم ترین و پر رفت و آمدترین آزادراه های کشور است، فعلا قطعه یک و چهار آن افتتاح شده است. همچنین با دسترسی آسانی که این اتوبان به شمال کشور فراهم می کند، می توانید خیلی راحت تر و سری تر از قبل شهرهای شمالی بروید. حال اگر برای سفر بعدی خود می خواهید از طریق این آزادراه به شمال بروید.

معرفی آزادراه تهران شمال

آزادراه تهران- شمال نام آزادراهی 121 کیلومتری است که برای اتصال تهران به شهر چالوس طراحی شده و تا کنون دو بخش از آن به بهره‌برداری رسیده است. این مسیر ارتباطی با نام آزادراه ۳ (ایران) هم شناخته می‌شود. آزادراه تهران-شمال به عنوان یک پروژه بزرگ راه‌سازی در کشورمان به شمار می‌رود و در سه استان تهران، البرز و مازندران قرار دارد.

کوتاه شدن مسیر به میزان حدود 65 کیلومتر، کاهش زمان سفر از 4.5 ساعت به 1.5 ساعت در روزهای عادی، ساخت راه ارتباطی سریع و ایمن در چهار فصل سال، صرفه‌جویی در مصرف سوخت به میزان حدود 35 درصد و حدود 86 میلیون لیتر در سال،  کاهش آلودگی هوا ناشی به دنبال کاهش آلاینده‌های سوخت خودروها، افزایش ظرفیت عبور نسبت به مسیر کنونی، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، توسعه صنعت گردشگری و صنایع کشاورزی و تبدیلی و اشتغال‌زایی از جمله مزایای افتتاح آزادراه تهران شمال می باشد.

قطعه یک آزادراه تهران شمال

اولین بخش از آزادراه از تقاطع غیر همسطح با بزرگراه شهید همت و بزرگراه آزادگان آغاز می‌شود و با عبور از مناطق کن و حاشیه روستای سولقان وارد منطقه کوهستانی توچال شده و با عبور از تونلی به نام تالون و دره لانیز وارد منطقه دو آب شهرستانک (سه راهی شهرستانک) می‌شود. جالب که بدانید این قطعه از مسیر 16 تونل دارد.

این بخش حدود 60 کیلومتر مسیر را تا اینجا کاهش می‌دهد. سال ۱۳۷۵ بود که احداث این قطعه آغاز شد و در بهمن ۱۳۹۸ به بهره‌برداری آزمایشی رسید. در تاریخ 6 اسفند 1398 با حضور  رئیس‌جمهور، حسن روحانی این قطعه به طور رسمی افتتاح شد.

منبع:
saqar بازدید : 30 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

وب سایت هایی نظیر کانتر پوینت، کانالیز و IDC گزارش‌های خود را در مورد میزان فروش شرکت های سازنده گوشی هوشمند در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ منتشر کردند. در این گزارش ها آمده است که ریلمی توانسته بیشترین سود را در بین ۱۰ شرکت مطرح سازنده موبایل دریافت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت تحقیقاتی کانتر پوینت هر ساله گزارش هایی را در مورد فروش گوشی اپل در جهان منتشر می کند. در فهرست منتشر شده نام ۱۰ شرکت مطرح وجود خواهد داشت. این فهرست مربوط به شرکت‌هایی است که بیشترین سود را در بازار موبایل در مقطع زمانی مشخص شده به دست آوردند. در گزارش منتهی به سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ کمپانی ریلمی توانسته با ۶۵ درصد رشد، بیشترین سودآوری را در این زمان داشته باشد.

 اپل نیز با فروش ۲ میلیون دستگاه آیفون نسبت به سه ماهه سال قبل حدود ۱۳ درصد رشد داشته است. همچنین کانتر پوینت گزارش می دهد طی سال ۲۰۱۹ اپل توانسته بود با در اختیار گرفتن ۱۸ درصد از سهم بازار در مکان نخست قرار بگیرد. اما پس از آن رتبه نخست به شرکت سامسونگ واگذار شد. در سال ۲۰۲۰ نیز سهم اپل در بازار موبایل به ۲۱ درصد رسیده بود. این موضوع اپل را به بزرگترین شرکت تولید کننده گوشی موبایل در جهان تبدیل کرد. پس از آن سامسونگ با فروش 62.5 میلیون دستگاه در رده دوم قرار داشته است.

در این بین ریلمی نیز توانست با فروش ۱۴ میلیون دستگاه تلفن در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ میزان فروش خود را نسبت به سال قبل دو برابر کند. میزان فروش ریلمی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته. به همین دلیل این شرکت عنوان نخست سریعترین رشد در میان تولیدکنندگان تلفن هوشمند جهان را کسب کرده است. اکنون ریلمی با عرضه ۴۲.۲ میلیون دستگاه گوشی موبایل برای پنجمین فصل متوالی توانسته بالاترین نرخ رشد را داشته باشد. در این بین هوآوی نیز نسبت به سال ۲۰۱۹ فروش کمتری را تجربه کرده است. فروش گوشی هوشمند توسط هواوی با کاهش ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ میلیون دستگاه بوده است.

منبع: 

https://techna.news/the-biggest-growth-in-smartphone-sales-in-2020-was-attributed-to-the-film-company.html

 
saqar بازدید : 22 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

طراحی سایت املاک دربرگیرنده امکانات زیر می باشد (لازم به بیان است امکانات بیان شده نسبت به احتیاج شما سفارشی خواهد شد)

 ثبت ملاک و مشخصات کامل

 گزارش کامل از ملک های ثبت شده

 ثبت نقشه برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت مشاوره املاک اینجا را کلیک کنید روی گوگل و محل ملک

 جستجوی حرفه ای بر روی فایل ها

 ثبت آگهی در سایت

 نمایش املاک ویژه

 آگاهی ها سایت

 تعریف مناطق شهری

 تعریف مشاورین به به اتفاق اطلاعات تماس برای هر مشاور

 امکان تعریف گونه ها معاملات

 تعریف شاخه بندی های اصلی forbes (زمین ، کلنگی ، مغازه ، بازرگانی ، اداری ، آپارتمان و ...)

 عدم محدودیت در افزودن فایل املاک با جزئیات کامل زیر:

 عدد مرجع ، عنوان ، مشاور ملک ، گونه ملک ، گونه معامله ، متراژ بنا ، طبقه ، شمار خواب ، تعداد سرویس های بهداشتی ، متراژ همه ملک ، عمر ملک ، شمار واحدهای awwwards موجود در ساختمان ، --ثبت وضعیت ملک 

 ملک های اکازیون

 امکان درج توضیحات اضافی در چهره نیاز

 استفاده از تصاویر و یا فیلم با تعداد نامحدود برای هر ملک

 امکان جستجوی پیشرفته در سایت بر پای بست، گونه ملک ، متراژ ، قیمت و

و....

 

 امکانات عمومی تارنما ملاک مدیریت سئو سایت برای حضور در موتورهای جستجو

 مدیریت نظرات برای ملک ها و محتویات سایت 

 مدیریت نام صفحات ،عنوان ها و... به صورت داینامیک

 ارسال خبرنامه 

 مدیریت داینامیک قالب ایمیل ها و پیامک ها

 صفحه ساز  

طراحی سایت مشاور املاک از تخصص های ماست ، هم اکنون همانند همکارانتان یک وب سایت املاک داشته باشی

saqar بازدید : 22 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)
گزارش ها حاکی از آن است که اپل بین دو طراحی برتر برای گوشی های تاشو مدل بهتر و بادوام تر را انتخاب می‌کند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع مختلف، شرکت اپل مدتی است که در حال توسعه گوشی هوشمند تاشوی خود است و اکنون به نظر می‌آید که موفق شده طراحی این مدل جدیدرا به پایان برساند. طبق این داده‌ها اپل برای ساخت گوشی تاشوی جدید خود دو طراحی متفاوت را آماده ساخته و در نظر دارد با کمک شرکت Foxconn ابتدا کیفیت هر دو طراحی را بررسی کند.

 

گفته می‌شود شرکت اپل مدتی قبل هر دو مدل طراحی شده را در اختیار شرکت مذکور در پکن قرار داده بود تا میزان ماندگاری آن‌ها بررسی شود. نتایج آزمایش بر روی دو مدل گوشی تاشوی اپل به گونه‌ای بود که هر دو مورد قبول واقع شدند و اکنون اپل آن‌ها را به مرحله نهایی برده است. یکی از مدل‌های طراحی شرکت اپل همانند گوشی‌های تاشوی Motorola Razr و Samsung Galaxy Z Flip است.

 

این مدل‌ها پس از بسته شدن یک صفحه نمایش کوچک دیگر را در اختیار خریداران قرار می‌دهند تا افراد بتوانند اعلان‌های موجود را بررسی کنند. مدل دیگری که توسط شرکت اپل طراحی شده قابلیتی همچون باز کردن کتاب را دارد که در گوشی Samsung Galaxy Fold نیز دیده می‌شود. این نوع طراحی به افراد قابلیت تبدیل کردن آیفون به آیپد را می‌دهد.

 

 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,گوشی تاشو

گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر شرکت اپل سعی دارد نکات مثبت و منفی هر دو نمونه را بررسی کند تا بهترین محصول خود را وارد بازار کند. اگر گوشی تاشوی شرکت اپل همان‌طور که شایعات خبر می‌دهند در سال ۲۰۲۲ عرضه شود اپل می‌تواند از تراشه پردازنده‌های 3nm خود در آن‌ها استفاده کند.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067745.html

saqar بازدید : 23 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)
دانشمندان به دنبال راهی هستند که پروژکتور‌های لیزری متصل به مک ورودی‌های لمسی را روی دیوار نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در آینده مک بوک‌ها می‌توانند یک دیوار یا هر سطحی را به دستگاه ورودی لمسی تبدیل کنند، چرا که اپل در حال تحقیق بر روی روش‌هایی است که بتواند تعاملات لمسی محور را به سطحی که هیچ قابلیت تشخیص لمس را ندارد، اضافه کند.

 

بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی قابلیت‌های لمسی را به عنوان راهی برای تعامل با سیستم کامپیوتر ارائه می‌دهند، مانند نمایشگر آیفون یا آیپد. درحالی که رابط‌های لمسی بسیار معمول هستند، نواحی وجود دارد که این تعاملات می‌توانند مفید باشند، اما در حال حاضر نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067746.html

saqar بازدید : 26 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

سفارش طراحی سایت حرفه ای، جذاب، کارآمد و نیرومند از اصلی ترین مراحل موفقیت و کسب جایگاه های برتر در بین رقبا است. باقی پایدار گذاشتن در چرخه رقابت های تنگاتنگ بین سایت های پرکار در گوگل، به سادگی امکانپذیر نیست.

از طرفی دیگر علاوه بر باقی باقیمانده در این چرخه، کسب درآمدهای ملموس به عنوان یک منظور مهم شناخته می شود که نباید از آن چشم پوشی کرد. سطح تجربه یک طراح مایه ارائه بهترین پیشنهادات سفارش ساخت سایت به مشتری درباره قیمت و همینگونه کیفیت کار می شود.

نرم اسباب های مختلفی هستی دارند که استفاده از آن ها برای تعیین میزان مبلغ و قیمت شغل کمک کننده خواهد بود. با ارائه برخی داده ها به نرم اسباب از دسته میزان کیفیت گرافیک، کیفیت و نوع طراحی و پارامترهایی مشابه، می طاقت یک جمع بندی دقیق از قیمت را گواه بود.

بسیاری از متقاضیان سفارش طراحی سایت با پرداخت یک هزینه مشخص و صرف سررسید لازم می توانند به نتیجه آرمانی مورد عقیده خویش دست یابند. باید به این نکته زیاد مهم نیز توجه کرد که طراحی یک وب سایت، چندان کار ساده ای نیست. 

پایدار بودن در بازرگانی با کمک وب سایتی قوی به سادگی امکانپذیر است. فلذا صرف خرج های مشخص در این مسیر ضروری است. با انتخاب یک کمپانی مطمئن و ارائه سفارش طراحی سایت می توان علاوه بر اطمینان از کسب بازخورد های مثبت، گواه تحولاتی راستین و تاثیرگذار در پیشه سوداگری آنلاین بود.

آژانس های طراحی سایت، افرادی که به چهره دورکار یا فریلنسر در این دامنه کار و جنبش می کنند یا شرکت های تخصصی طراحی وب سایت، هر یک می توانند گزینه ای بی اندازه برای سفارش طراحی سایت باشند.

بررسی مزایا و معایب مشارکت با این گردآور ها ضروری است.

saqar بازدید : 36 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)
 

اولین دوره مسابقات برنامه‌نویسی «همراه کاپ» با هدف استعدادیابی نیروی فنی توسط همراه اول برگزار می‌شود.

روابط عمومی همراه اول با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرد که نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی «همراه کاپ» با هدف استعدادیابی نیروی فنی ٢۴ بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

در این دوره همراه کاپ که مختص مسابقات «جاوا» و «تحلیل داده» است، استعدادیابی از بین نفرات برتر این مسابقه به‌عمل خواهد آمد و مقدمات همکاری مشترک نیروهای مستعد با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول فراهم خواهد شد.

به گفته همراه اول، جوایز این دوره از مسابقات که توسط «مرکز تحقیق و توسعه همراه اول» و با مشارکت «شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند» و همکاری کوئرا برگزار می‌شود، برای مسابقه جاوا ١۵ میلیون تومان و برای مسابقه تحلیل داده ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مسابقه دیتا به لینک و مسابقه جاوا به این لینک مراجعه کنند.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87%e2%80%8c%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%da%a9/

saqar بازدید : 27 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

فناوری تاکسی بدون راننده برای اولین بار در کشور چین شروع به کار کرد. این فناوری که از آن به عنوان «روبوتاکسی» یاد می‌شود برای اولین بار توسط استارتاپ AutoX در کشور چین به بهره‌برداری رسید و در صورت جذب منابع احتمالا می‌تواند از مرزهای چین خارج شود.

استارتاپ AutoX اولین شرکتی است که در کشور چین حمل و نقل عمومی با خودروی بدون راننده را تحت عنوان روبوتاکسی ارائه می‌دهد. شهروندان برای استفاده از خدمات روبوتاکسی باید ثبت نام آن را در شنژن انجام دهند و از خدمات عضویت خود استفاده کنند. خودروهای استفاده شده در این طرح «کرایسلر پاسیفیکا» هستند و در طول مسیر سفر، مسافر تنها شخصی خواهد بود که سوار بر این خودرو است. با این وجود در صورت نیاز به کمک در طول مسیر، می‌توان با واحد پشتیبانی محصول صحبت کرد.

این استارتاپ پس از انجام چندین ماه آزمایش‌های مختلف، اکنون برخی از توانایی‌های روبوتاکسی را در خصوص کنترل شرایط دنیای واقعی اعلام کرده است.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 2,702
  • بازدید کلی : 9,143