loading...
akhbar tecnolozh3
saqar بازدید : 21 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از امکاناتی که کمپانی پاناسونیک به کاربران خود می دهد امکان برقراری تماس اینترنتی است که این کلمه تعابیری مختلف و قابلیتی گوناگون را بسته به کاربر خود ارائه می دهد. در سانترال های پرظرفیت و تحت شبکه که سری KX-TDE و سری KX-NS هستند قابلیتی فراتر از هر آنچه تا به حال بیان شده وجود دارد. امکان اتصال چندین سانترال از چندین نقطه مختلف کره زمین، امکان اتصال موبایل به عنوان یک تلفن داخلی سانترال و… در مقاله راه اندازی VOIP به بیان توضیحاتی در راستای ارائه راه اندازی VOIP با سانترال خدمات در این زمینه توسط گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی پاناسونیک خواهیم پرداخت.

 

راه اندازی VOIP در دستگاه سانترال پاناسونیک

 

راه اندازی VOIP  در دستگاه سانترال پاناسونیک

انتقال صدا بر روی بستر شبکه امکانی است که کمپانی های محدودی از این قابلیت برخوردار هستند. این قابلیت به صورت پیش فرض در سانترال تعبیه شده است اما برای راه اندازی VOIP باید تجهیزاتی سخت افزاری مانند کارت VOIP سانترال و دیگر قطعاتی مرتبط راه تهیه نمود و پس از جای دهی آن در محفظه کارت ها با برنامه ریزی و کدنویسی های خاص فعال سازی را انجام داد. در هنگام برنامه ریزی توسط کارشناس فنی باید مشخص کرد که هدف از این کار چیست؟ ثبت یک یا چندین تلفن همراه به عنوان تلفن سانترال و یا متصل کردن لینک کردن یک یا چندین سانترال از یک برند و یا برند های متفاوت به یکدیگر.

 

راه اندازی SIP در دستگاه سانترال پاناسونیک

استاندارد SIP، استانداری جهانی است که از میان هزاران الگو قابل استفاده در خطوط شبکه انتخاب شده است که اکثر شرکت ها از این الگو به عنوان زبانی مشترک برای همگام سازی با یکدیگر از آن استفاده می کنند. SIP استانداری است که در کدنویسی فعال سازی می شود و با تعریف آن در دستگاه مقصد و مبدا اتصال دو برند مختلف را امکان پذیر می کند. در واقع VOIP امکانی برای اتصال بین سیستم هایی با برند یکسان است و SIP همان قابلیت ها را به صورت گسترده تر ارائه می کند.آشنایی با تمامی کدهای تحت شبکه و با نحوه فعالیت و نکاتی که ممکن است در هنگام نصب به وجود آید از جمله دانشی است که با مطالعه و تجربه توسط کارشناس پاناسونیک به وجود آمده است.

 

 

 

ایجاد ارتباط بین چندین دفتر در شهر ها و حتی کشور های مختلف برای برقراری تماسی رایگان دور از انتظار نیست و با فعال سازی لایسنس های گوناگون و مرتبط امکان پذیر می شود.

 

راه اندازی voip در دستگاه سانترال پاناسونیک

 

خدمات تحت شبکه کارشناس فنی پاناسونیک

خدمات تحت شبکه خدماتی نوین است که عمر خیلی طولانی و زیادی ندارد، رشد روز به روز این دانش نوپا و تکنولوژی های که بر مبنا آن به بازار عرضه می شود قابل کنترل نیست به همین دلیل مطالعه در این زمینه و کسب تجربه ار مهم ترین نکاتی است که یک کارشناس باید بر آن تسلط پیدا کند. متخصص شدن در یک دانش امری سخت است که گروه فنی مهندسی ارتباط به عنوان نمایندگی پاناسونیک خود را مکلف به آن می داند. ما بر آن شدیم تا با بروزرسانی دانش خود و تلفیق آن با تجربه ای که به سختی کسب کرده ایم خدماتی در خور سازمان ها ارائه دهیم.

 

 

 

استاندارد SIP الگویی جهانی است که می توان گفت اکثر شرکت ها از آن استفاده می کنند به همین دلیل خود را موظف کرده ایم برای رفاه حال مشتریان خود و عدم خلل در کار نحوه فعال سازی آن را در تمامی دستگاه های مختلف و برندهای گوناگون آموزش ببینیم، ایجاد ارتباط بین سانترال پاناسونیک با برندهایی دیگر مانند سیسکو، زیمنس، آوایا و… امری کاملا ساده و امکان پذیر است. راه اندازی خطوط داخلی SIP در سانترال مانند تعریف تلفن همراه از دیگر قابلیت هایی است که در آغاز مقاله به آن اشاره شد.

 

راه اندازی VOIP در دستگاه سانترال پاناسونیک

 

راه اندازی VOIP به دو روش امکان پذیر است، تهیه کارت سخت افزاری و نصب آن در سانترال و کدنویسی خاص کارت به صورت نرم افزاری که قطعا نیازمند دانشی فنی بسیار زیادی است و یا تهیه کد فعال سازی لایسنس سانترال و فعال کردن آن در دستگاه که این امر نیز حتما باید توسط کارشناس پاناسونیک عملی شود.

 

 

 

گروه فنی مهندسی ارتباط به عنوان نمایندگی پاناسونیک این اطمینان را به کاربران دستگاه سانترال می دهد که با تکیه بر دانش فنی کارشناسان، VOIP و SIP خود را فعال سازی نمایند. تجربه کافی در این زمینه و دانش به روز کارشناسان باعث شده تا در تمامی پروژه هایی که حضور داشته ایم موفق و سربلند شویم و با داشتن رزومه ای کاملا مثبت در خدمت تمامی شرکت خواهیم بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 2,741
  • بازدید کلی : 9,182