loading...
akhbar tecnolozh3
saqar بازدید : 32 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

در مصاحبه‌ای که روز پنج‌شنبه، وال استریت ژورنال با بیل گیتس انجام داد، او گفت:

شیوه‌ی کار کنونی رمزارزها برخی از فعالیت‌های مجرمانه را امکان‌پذیر می‌کند. بهتر است از این سلاح‌‌های بیولوژیکی خلاص شد، آن‌ها واقعا چیزهای بدی هستند.

نظرات میلیاردر دنیای تکنولوژی، بیل گیتس، حاکی از بی‌اشتیاقی او در مورد بیت کوین است و به این اشاره دارد که رمزارزها در معرض سوءاستفاده توسط کلاهبرداران و نقشه‌های پول‌شویی هستند؛ موردی که سرمایه‌های دیجیتال غیر متمرکز از زمان ایجاد در ۲۰۰۹، همیشه درباره‌اش مورد انتقاد بوده‌اند.

طی مصاحبه‌ی تلویزیونی پنج‌شنبه در CNBC، گیتس در برنامه‌ی «Squawk Box» نظرهای متعادل‌تری ارائه می‌کند و در مورد بیت کوین دیدگاهی بی‌طرف دارد:

بیت کوین ندارم، آن را هم کنار نگذاشته‌ام؛ پس در مورد بیت کوین نظری بی‌طرف دارم.

 من در فکر انتقال پول به شکل دیجیتال‌تر و پایین آوردن کارمزدهای تراکنش هستم؛ این همان کاری است که «بنیاد گیتس» در کشورهای در حال توسعه انجام می‌دهد.

قیمت بیت کوین می‌تواند براساس هیجان‌‌ها یا نظرات بالا یا پایین برود و من راهی برای پیش‌بینی عملکرد آن در آینده ندارم.

 افزایش زیاد قیمت بیت کوین در شرایطی رخ داده است که منتقدان آن می‌گویند این تکنولوژی در حال حل مشکلی است که اصلا وجود ندارد و مقدار بسیار زیادی انرژی برای تولید تنها یک بیت کوین مصرف می‌شود.

این اولین باری نیست که بیل گیتس در مورد بیت کوین و رمزارز نظر می‌دهد و البته نظراتش در طول زمان دستخوش تغییر شده است. در ۲۰۱۸ در مصاحبه‌ای جداگانه با Squawk Box، گفته بود اگر بتواند، علیه بیت کوین شرط می‌بندد. گیتس دو سال پیش در مصاحبه‌ای با CNBC گفت:

به‌عنوان سرمایه، اصلا چیزی تولید نمی‌کنید و به همین خاطر نباید انتظار افزایش قیمت داشته باشید؛ این نوعی از نظریه‌ی سرمایه‌گذاری «احمق‌تر از من» است.

منبع:
saqar بازدید : 20 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

ویپ ( voip)۱۳۹۹/۰۶/۰۵

امنیت ویپ (VOIP)

مهم ترین مسئله مدیران فناوری اطلاعات در ارتباط با سیستم تلفن VoIP و البته امنیت ویپ  است. آیا به کارگیری سیستم VoIP امن است؟ این سوال یگانه از دغدغه های اصلی مدیران تکنولوژی اطلاعات و مدیران مشاغل گوناگون است. در این مقاله، روشنگری خواهیم داد که چگونه می‌‌توانید حریم خصوصی سیستم تلفن بر پایه SIP خویش را حفظ نمائید و امنیت ویپ  را ارتقا دهید.

 

دنیای امروز با گسترش و ورود شبکه و اینترنت به فضای انواع کسب و کارها، نسبت به برقراری ارتباطات گسترده و یکپارچه، دانستن دربایستن می کند. به کارگیری سیستم‌‌ های تبادل اطلاعات قدیمی، رفته رفته تفریق پیدا می‌‌کند و این تجهیزات جای خود را به تجهیزات برتر و جدیدتر می‌‌دهند.

 

امنیت در ویپ

یکی از این دستگاه ‌‌های کهنه که به ‌‌دلیل محدودیت‌‌های بسیار خویش و خرج ‌‌های بالا برای کاربرد و نگه‌‌داری، تدریجا ساحل گذاشته خواهد شد، سیستم‌‌های تلفن سنتی هستند که امروزه جای خود را به سیستم‌‌ های ویپ داده اند.

 

استفاده از سیستم ویپ دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه ‌‌جویی در هزینه‌‌ ها و ارسال و تبادل اطلاعات در هر مکان و موعد است؛ ولی تامین امنیت ویپ  نیز مسئله مهمی است که باید به آن پرداخته شود. امروزه با اشاعه تهدیدات و حملات مختلف و گسترده از سوی مهاجمان و کلاهبرداران، تامین امنیت یک سیستم به اندازه نصب و راه‌‌اندازی آن حائز اهمیت است.

 

استفاده از سیستم ویپ  قطعا حائز مزایای بسیاری از جمله صرفه‌‌جویی در هزینه، راه‌‌اندازی و ارتقا راحت است. ما در این مقاله به شناسایی گونه ها تهدیدات و حملات تاثیرگذار بر امنیت ویپ خواهیم پرداخت.

 

چگونه امنیت voip را تامین کنیم

 

چرا تامین امنیت VoIP اهمیت دارد؟

با وجود مزایای زیاد زیاد سیستم ویپ مثل صرفه‌‌جویی در خرج ‌‌ها و عملکرد آن، استفاده از سیستم‌‌های تلفن VoIP می تواند نگرانی‌‌های امنیتی بسیاری را برای کاربران خود برپایی نماید. با این هستی مدیران تکنولوژی اطلاعات و مدیران مشاغل باید بدانند که سیستم تلفن مبتنی بر ویپ خویش در برابر تهدیدات امنیتی مقاوم است.

 

با پروا به این‌‌ که در درستی هیچ سیستم تلفنی غیرقابل نفوذ نیست، تامین امنیت VOIP یک قصد متحرک با موضوعات جدید است که هر روز نکات پیوسته با آن، رسیدگی و بروز رسانی می‌‌ شود.

 

صرف نظر از این مسئله، برای حفظ امنیت بیشتر، باید سیستم امنیتی تلفن خود را تغییر ناپذیر کنید و برای اطمینان از امنیت VOIP که سرویس تماس شما است، باید از همه موارد امنیتی از آنگونه موارد امنیتی برتر، تاکتیک‌‌های کاهش سرعت و غیره کاربرد نمائید.

 

تامین امنیت برای هر بازرگانی و کسب و کار ضروری است. به راستی فرقی نمی‌‌کند که شما سازمان بزرگواری داشته باشید یا یک بازرگانی کوچک؛ نارسایی در سیستم تلفن شما نتیجه‌‌ای فاجعه بار برای کسب و کارتان به‌‌ به اتفاق خواهد آورد.

 

به‌‌طور کلی می‌‌توان گفت که نه فقط کیفیت انتقال صدا از راه اینترنت و سیستم ویپ  هیچ تفاوتی با تلفن‌‌های سنتی ندارد، بلکه خرج ‌‌های زیر ‌‌تر و مزایای بسیار ویپ توانسته است صاحبان مشاغل را به سمت خویش جلب کند.

 

اهمیت تامین امنیت voip 

 

اما همش تامین امنیت در نگاه اول سخت خواهد بود. صنایع خاص بیش از سایرین تحت تأثیر پیمان می گیرند. شرکت‌‌های بهداشتی، مالی و انرژی نیز  نزدیک  از مهم‌‌ترین اهداف حملات سایبری هستند.

 

بر خلاف دیگر تهدیدات امنیتی  موجود در فضای فناوری اطلاعات، Voice over IP فرصت‌‌های جدیدی مشابه رهگیری تماس، جعل هویت ویژگی تماس گیرنده و حملات سرویس عملیاتی DoS را برای کلاهبرداری بدست مهاجمان سایبری برپایی می کند.

 

قطعا امنیت VoIP تنها دربرگیرنده رمزگذاری روی تماس‌‌ها نیست؛ درواقع بستری از شبکه که اطلاعات صوتی و متنی از طریق آن منتقل می‌‌شوند نیز، باید مطمئن باشد. بدیهی است که در چهره به خطر افتادن بستر ارتباطی، بازرگانی شما نیز می تواند درگیر حملات بیش‌‌تری شود.

 

اما خبر خوب در اینجا این است که استفاده از VoIP، امروزه حتی بعد از دو دهه تست کاملا ایمن است. به‌‌طور کلی می‌‌توان گفت که ارائه دهندگان خدمات VoIP بسیار ایمن هستند؛ حتی اگر ماهیت تهدیدات امنیتی کماکان در حال رشد، توسعه و تکامل باشد.

 

 

 

 

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با کاربرد از کارآزمودگان کارآزموده و آموزش دیده و وانگهی با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.

برای مشاوره رایگان، همین اکنون با ما تماس بگیرید.

خدمات ویپ

۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۷

تهدیدات امنیتی برتر جهت امنیت ویپ

مهاجمان و کلاهبردارن می ‌‌توانند به دنبال کاربرد شما از سیستم VoIP حملات متعددی را انجام دهند که قطعا شما نیز در مورد تهدیدات امنیت ویپ  که در این سیستم وجود دارد، کنجکاو هستید. در این تقسیم ما به معرفی برخی از مهم‌‌ترین آن ‌‌ها می‌‌پردازیم:

 

سرویس عملیاتی (DoS): این تاختن می‌‌تواند کیفیت تماس، تأخیر و سررسید آن را کاهش دهد.

حمله شماره‌‌گیری: این نوع حمله شامل کنترل PBX شما برای اسکن کردن سایر شبکه‌‌های تلفنی است.

کلاهبرداری تلفنی: مثل تاختن شماره‌‌گیری، این پیشه نیاز به دسترسی به برقراری تماس با تلفن بیرون از سیستم تلفن شما دارد. مهاجمان در این حمله می ‌‌توانند عدد ‌‌های گران‌‌ قیمت یا بین‌‌المللی را شماره گیری کنند.

فیشینگ: قربانیان این تازش بدون داشتن آگاهی، جزئیات مربوط به شبکه IP داخلی، رمزها یا سایر داده‌‌ های دلنازک را فاش می ‌‌کنند.

رهگیری تماس: مهاجمان در این حمله، برای رهگیری ترافیک بدون رمزگذاری SIP از شبکه‌‌های تاب امن بهره‌گیری می کنند.

بدافزار: مهاجمان از طریق نرم افزارهای مخرب مختلف برای دستیابی به تلفن و یا پست الکترونیکی استفاده می‌‌کنند. این رویداد می‌‌تواند فرصت بیشتری را برای نفوذ به شبکه شما و استخراج داده‌‌ های دلنازک تجاری فراهم نماید.

البته همان‌‌طور که قبلا به آن اشاره کردیم، تازه خوب این است که اقدامات متقابل موثری برای افزایش مسائل امنیتی سیستم VoIP هستی دارد. شبکه‌‌های حرفه‌‌ای ویپ در مساوی سوء کاربرد کاربران شناخته شده و ناشناخته ثابت شده‌‌اند.

 

بیایید لغایت نگاهی عمیق ‌‌تر به تهدیدهای امنیتی که می‌‌توانند سیستم ‌‌های تلفنی و مشاغل مختلف را گرفتار کنند، بیندازیم.

 

 

به دنبال خدمات امنیت شبکه هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و در ضمن با تکیه بر ریشه-بن-بیخ مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

خدمات امنیت شبکه

۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۷

سیستم‌‌های تلفن سنتی در مقابل ویپ

برای فهم بهتر این مسئله و اداء به موضوع امنیت VOIP ابتدا لازم است تا نگاهی کلی به عملکرد هر یک از این سیستم ‌‌های تلفنی بیاندازیم.

 

سیستم‌‌های تلفن سنتی

بیش از یک قرن، مردم در سرتاسر جهان، تماس‌‌های تلفنی خود را از طریق تلفن‌‌های سنتی یا همان سیستم‌‌ های PSTN برپا می‌‌کردند.

 

تلفن‌‌های سنتی یا سیستم‌‌ های PSTN به راستی همان شبکه صوتی آنالوگ هستند و امکان برقراری تماس بدست آن ‌‌ها، فقط در هر جایی که دسترسی فیزیکی به سیم کشی امکان پذیر باشد، ممکن بوده و همچنین زیاد آفت پذیر نیز هستند.

 

البته از این سیستم تلفنی وانگهی به عنوان Plain Old Telefon System (POTS) نیز یاد می ‌‌شود. در این سیستم، تماس‌‌ ها با به کارگیری سیگنال ‌‌های صوتی متصل می شوند که مهاجمان می توانند با آسانی آن‌‌ ها را رهگیری کنند.

https://avashnet.com/is-voip-safe/

در این سیستم در واقع تماس‌‌ ها از طریق ترمینال ‌‌های آنالوگ به یک دفتر مرکزی منتقل می شوند. شرکت ‌‌های مخابراتی امروزه اقدامات و پروتکل ‌‌های امنیتی بسیاری را برای اطمینان از امنیت بین دفاتر و مراکز ایجاد کرده اند؛ ولی این امنیت مشابه امنیت ویپ ، قطعا به سیستم درونی تلفن شما ورود نخواهد کرد.

 

در دهه ۱۹۷۰ امکان تماس مجانی از طریق PSTN فراهم شد. در اواخر دهه ۹۰، شرکت‌‌های داروسازی به تجهیزات تبادل خصوصی PBX محور، مجهز بودند که البته زیاد طاقت امن بود.

 

شبکه ‌‌های تلفنی امروزه برای برقراری تماس با به کارگیری پروتکل SS7، شدامد صوتی را از سیگنالینگ جدا می کنند. با این هستی کماکان بسیاری از سیستم‌‌های PBX آسیب‌‌پذیر باقی خواهند ماند و مهاجمان آن ‌‌ها را پیدا خواهند کرد.

saqar بازدید : 22 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

 

Wair نام شالی است که شما را از تنفس در هوای آلوده در امان نگه می دارد.

Wair از نوعی پارچه نخی و ابریشمی دوخته شده است که ضد آلودگی بوده و فیلتری بر روی آن نصب است که مانع تنفس هوای آلوده می شود.

در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی این شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد.

 

نکته جالب در طراحی این شال وجود یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است که آلودگی هوا را هشدار می دهد.

اپلیکیشن طراحی شده برای این شال وضعیت هوا را سنجیده و در صورت آلودگی دارنده شال را متوجه می کند تا از شال استفاده کند.

 

 

 

فناوری و اختراعات جدید, هوای آلوده

در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد 

 

در بخشی از تبلیغ این شال چهار مرحله به کاربران نمایش داده شده است که شامل سوار شدن، آگاه شدن، حفاظت از خود و مجدد سوار شدن است.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/scarf-breathed-polluted.html

saqar بازدید : 24 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

مهندسان آلمانی موفق به طراحی یک دوربین شدند که بزرگتر از یک دانه نمک بوده و می‌تواند در آینده تصویربرداری و نظارت بر سلامت تغییر ایجاد کند.

 

ساخت دوربین کوچک, کوچکترین دوربین دنیا

ساخت دوربین کوچک با کارآیی و کیفیت فوق العاده‌

 

محققان دانشگاه اشتوتگارت با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی موفق به ساخت یک دوربین شدند که سه لنز دارد و آن را بر روی انتهای یک فیبر نوری که عرض آن به اندازه دو تار مو است قرار دادند.

 

به گفته محققان این پژوهش، از این فناوری می‌توان در دستگاه‌های آندوسکوپی برای کاوش در درون بدن انسان همچنین در دستگاههای نظارت امنیتی تقریبا نامرئی و یا مینی ربات‌هایی که دارای دید خودکار هستند استفاده کرد.

 

با توجه به محدودیت‌های تولید، در حال حاضر نمی توان لنزها را به اندازه کافی کوچک تولید کرد تا در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار گیرند بنابراین محققان این پژوهش برای ساخت این دوربین کوچک از فناوری چاپ سه بعدی کمک گرفته اند.

 

به گفته محققان این پژوهش، طراحی، ساخت و آزمایش این دوربین کوچک که کارآیی و کیفیت فوق العاده‌ای دارد، تنها چند ساعت زمان می‌برد.

این لنز ترکیبی تنها ۱۰۰ میکرومتر (۰.۱ میلی متر یا ۰.۰۰۴ اینچ) عرض داشته که با احتساب پوشش آن این میزان به ۱۲۰ میکرومتر می‌رسد.

 

 

 

"این سیستم تصویربرداری" به راحتی در داخل یک سوزن سرنگ استاندارد جای گرفته و می‌تواند در اندامهای انسان حتی مغز تزریق شود.

محققان بر این باورند که برنامه های کاربردی تشخیصی به ما امکان آزمایش اجسام کوچک را به صورت غیر تهاجمی و غیر مخرب در پزشکی و همچنین بخش صنعت می‌دهد.

 

 

 طراحی دوربین, اختراعات جدید دنیا

ساخت دوربین کوچک با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی

 

ساخت دوربین کوچک, کوچکترین دوربین دنیا

کوچکترین دوربین جهان

 

دوربین کوچک, اختراعات جدید

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/camera-grain1-salt.html

saqar بازدید : 26 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

 



مهمانی , لباس مهمانی شیک , آداب مهمانی رفتن

شیک و با کلاس بودن در مهمانی

 

همه ما دوست داریم در مهمانی های رسمی باکلاس و خوش مشرب به نظر برسیم. ولی چگونه؟ برای باکلاس به نظر رسیدن باید رفتار و گفتار با کلاسی داشت، نحوه حرف زدن ، راه رفتن، خندیدن و لباس پوشیدن و مواردی مانند اینها در باکلاس بودن شما تأثير گذارند. در این بخش با هم چطور در دیدارها و مهمانی ها باکلاس باشیم را می آموزیم. 

نحوه ی رفتار یک شخص در جمع، اسرار زيادي از تربیت، ميزان شعور و فرهنگ وی فاش می کند، ولی خيلي از اشخاص هنوز نمی دانند در یک مهمانی، خصوصا اگر میزبان خویش را خيلي خوب نشناسند، چطور باید رفتار کنند.

 

آداب پیش از مهمانی

- لذت بردن از مُد یا خریدن لباس هایی که برای تان جذاب است هیچ ایرادی ندارد، ولی از لباس هایی که مناسب اندام تان نیستند یا رنگ هایی که به شما نمی آیند چشم پوشی کنید.

 

- بنده ی مُد نباشید، زیرا در اینصورت ، مسخره، وسواسی یا سطحی بنظر خواهید رسید. لباس شما باید شخصیت تان را بالا ببرد، نه این که شخصیت جدیدی برای تان خلق کند یا تغییرش دهد.

 

- ظاهر عالی داشتن، نیمی از باکلاس بودن است. لباس هایی بپوشید و از زیورآلاتی استفاده کنید که خوش آیند و مطلوب بدن تان باشند و هیچوقت چیزی نپوشید که با آن حس راحتی ندارید. شما مجبور نیستید گرانبها ترین لباس فروشگاه را به تن داشته باشید یا حتی همین لباس‌های گرانبها را از یک حراجی خوب خریداری کنید، بلکه بهتر است به دنبال ظاهری خاص و معقول باشید.

 

- تمیزی و بهداشت بسیار مهم است. هرروز دوش بگیرید و مدام در جاهایی که برای بار اول حضور می یابید با حس و ظاهری تازه و سرزنده حاضر شوید.

 

- چنانچه میخواهید باکلاس باشید پیش از خارج شدن از منزل کاملاً آماده باشید.

 

- چنانچه میخواهید برای مکانی رسمی یا نسبتا رسمی لباس بپوشید، بهتر است وضعیت را به خوبی درک کنید. اگر قدری رسمی تر لباس بپوشید، بهتر از این است که لباس غیر رسمی به تن داشته باشید. ضمنا نباید برای حضور در یک محفل رسمی از لباس جین استفاده کنید.

 

- هیچوقت از میزبان خود نپرسید چه اشخاص دیگری به این مهمانی دعوت هستند. میزبان ها معمولاً اطلاعات کلی در خصوص دیگر مهمان ها به شما می‌دهند ( چه دوستان باشند و چه اقوام و یا همکاران).

 

- چنانچه میزبان تم خاصی برای مهمانی اش در نظر گرفته لطفا نادیده نگیرید و به درخواست میزبانتان احترام بگذارید.

 

- در انتخاب هدیه برای میزبانتان خيلي باید دقت کنید.

 

- چنانچه میخواهید یک نفر ديگر را هم با خود به مهمانی ببرید حتماً پیش از رفتن به مهمانی این مسئله را به میزبان اطلاع دهید و وی را غافلگیر نکنید. این دسته از غافلگیری ها مودبانه نیستند.

 

مهمانی , لباس مهمانی شیک , آداب مهمانی رفتن

آداب مهمانی رفتن

 

در مهمانی چگونه رفتار کنید؟

- کسی که منش و نحوه رفتارش همراه با بزرگواری و غرور باشد، هیچوقت احتیاج ندارد پشت یک نقاب مخفی شود.

 

- تظاهر و وانمود کردن مانع باکلاس بودن تان می شود. شما مجبور نیستید در تمام موقعیت ها و شرایط ۱۰۰درصد خودتان باشید. مطمئنا باید خودتان را بسته به شرایط سازگار کنید. ولی در مجموع و ذاتا باید مدام خودتان باشید و اصالت تان را حفظ کنید.

 

- سراغ یخچال و کمد و ... نروید. حتی توصیه می کنیم بی اجازه ی میزبان وارد اشپزخانه هم نشوید.

 

- فرزند میزبان خود را لمس نکنید، خصوصا وقتی که پدر و مادرش دوروبرتان نیستند. حتی اگر بچه شروع به گریه کرد، بهتر است والدینش را خبر کنید.

 

- بدون اجازه ی میزبان، دمای اتاق را کم یا زیاد نکنید. چنانچه دمای اتاق ناراحتتان می کند، به خود میزبان اطلاع دهید خيلي گرم یا سردتان است.

 

- از میزبانتان رمز وای فای را نخواهید.

 

- پرسش های خصوصی نپرسید.

 

مهمانی , لباس مهمانی شیک , آداب مهمانی رفتن

عکس مهمانی

 

- صدایتان بلندترین صدای جمع نباشد.

 

- در مورد ميزان باکلاسی تان صحبت نکنید.

 

- چنانچه ظرفی در خانه میزبانتان شکستید یا هر خسارت دیگری وارد کردید، هیچوقت برای تلافی کردن آن پیشنهاد پول ندهید، چون این کار اغلب مورد پسند نیست. بهتر است بعدا خسارتی را که وارد نموده اید جبران کنید.

 

- قبل از رفتن به مهمانی با بچه ها در خصوص چیز هایی که باید رعایت کنند با آنها صحبت کنید. چنانچه فرزندتان در مهمانی رفتار نامناسبی داشت، وی را به گوشه ای ببرید و به آرامی، ولی جدّي به وی تذکر بدهید.

 

 

 

- اگر قصد کمک به میزبانتان را دارید، حتماً نخست از میزبان اجازه بگیرید.

 

- اداب معاشرت را رعایت کنید. تا جایی که میتوانید از جملات مؤدبانه استفاده کنید، به عنوان مثال بگویید:« بله خانم»،« خیر آقا» و« متشکرم». با بزرگ ترها مؤدبانه رفتار کنید. اگر عطسه تان گرفت، دستمال جلوی دهان تان بگیرید.

 

- در بین جمع، خورده های غذا را از لای دندان هایتان درنیاورید. انگشت تان را در دهان یا بینی تان نکنید. در بین جمع خودتان را نخارانید، موهایتان را برس نزنید، آرایش نکنید یا با لباس تان ور نروید. همه ی این کارها را میتوانید در خلوت تان انجام دهید، پس صبر کنید تا جای مناسبی پیدا کنید. با خنده های ناگهانی و پر سروصدا، سکوت را نشکنید.

 

مهمانی , لباس مهمانی شیک , آداب مهمانی رفتن

غذا خوردن باکلاس در مهمانی

 

غذا خوردن باکلاس در مهمانی

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/stylish8-classy-party.html


saqar بازدید : 22 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)



راه های افزایش اعتماد به نفس, بالا بردن اعتماد به نفس, راههای افزایش اعتماد به نفس

راه های افزایش اعتماد به نفس

 

اعتماد به نفس یک جور طرز فکر مثبت راجع به خودتان و توانایی‌هایتان است و درست همان موقعی که همه چیز به‌ هم می‌ریزد، می‌تواند به فریادتان برسد و به شما کمک کند تا در برابر مشکلات‌تان قوی باشید.

بزرگ‌ترین و موفق‌ترین آدم‌هایی که می‌شناسیم هم گاهی اوقات دچار کمبود اعتماد به نفس می‌شوند. برای بالا بردن اعتماد به نفس، مثل هر توانایی و مهارت دیگری باید تمرین داشته باشید تا بتوانید آن را مدیریت کنید، اما وقتی بتوانید خودتان افسار را به دست بگیرید، پیشرفت می‌کنید و زندگی‌تان از این رو به آن رو می‌شود.

 

راه های افزایش اعتماد به نفس:

خودتان را باور داشته باشید

ممکن است یک ایده در نظر یک فرد تجسم گردد که تا بحال کسی به آن توجه نکرده باشد. اما به این دلیل که او از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است، این ایده یا فرضیه را بدون بررسی دقیق و لازم از نظر دور می کند. فراموش نکنیم ایده هایی مثل همین اینترنت و تماس تلفنی، زمانی احمقانه ترین ایده های بیان شده از سمت افراد تلقی می شدند.

 

توانایی‌های منحصر به فرد خود را شناسایی کنید

اولین قدم برای افزایش اعتماد به نفس این است که خودتان را باور داشته باشید. بپذیرید که شما منحصر به فرد هستید. به قول والت ویت‌من، شاعر معروف قرن ۱۹، «تو اینجا هستی و زندگی و هویت تو جاری است. و تو تاثیر منحصر به فرد خود را بر بازی قدرتمند زندگی خواهی گذاشت.»

 

هیچ‌کسی با مشابهت کامل به شما روی کره‌ی زمین وجود ندارد. هیچ‌کس با توانایی‌هایی دقیقا مشابه به شما نه به دنیا آمده و نه به دنیا خواهد آمد. هیچ‌کس استعداد‌ها، توانایی‌ها، تجربه‌ها و زاویه نگاه شما را ندارد. همه‌‌ی این‌ها فقط متعلق به شخص شماست. فراموش نکنید که شما منحصر به فرد هستید و برای این به دنیا آمده‌اید که اثر منحصر به فرد خود را بر جهان هستی بگذارید.

 

خود را آراسته کنید

شاید بدیهی به نظر برسد، اما آراستگی می‌تواند تاثیرات چشمگیری روی بالابردن اعتماد به نفس و خودپندارۀ شما داشته باشد. روزهای فراوانی بوده که فقط با انجام همین کار، خُلق خود را کاملاً تغییر داده‌ام.

 

ورزش کنید

این مورد اثری عمیق بر اعتمادبه‌نفس دارد. ورزش منظم و همیشگی سطح انرژی شما را بالا می‌برد و موادشیمیایی مختلفی تولید می‌کند-مثل تستوسترون و اندورفین-که حالت مثبت‌تری به شما می‌دهد. به نظر می‌رسد ورزش به طور اتوماتیک‌وار اعتمادبه‌نفس افراد را بالا می‌برد و رویکرد شما را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد. علاوه بر آن فرم و شکل بهتری به اندام شما می‌دهد که راهی عالی برای بالا بردن اعتمادبه‌نفس است.

 

راه های افزایش اعتماد به نفس, بالا بردن اعتماد به نفس, راههای افزایش اعتماد به نفس

بالا بردن اعتماد به نفس

 

 

 

مثبت بیندیشید

7 سال پیش، هنگامی که ورزش بدنسازی را شروع کردم، یاد گرفتم چگونه افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنم. یاد گرفتم چگونه افکارم را تغییر دهم. این کار باعث شد اتفاقات خوبی برایم رخ دهد. با این مهارت کوچک، توانستم تمرین کنم و در عرض یک سال به تناسب اندام برسم. شاید پیش پا افتاده به نظر برسد اما واقعاً جواب می‌دهد. جدی می‌گویم. امتحانش کنید.

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/tips-for-raising-self-esteem.html

saqar بازدید : 26 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)



هدف زندگی, هدف از زندگی, هدف در زندگی

هدف در زندگی

 

آیا می دانید هدف از زندگی چیست؟ چرا باید زندگی هدف مند باشد؟ زندگی یک مسیر طولانی است. ولی مسلما این مسیر طولانی باید مقصدی داشته باشد و برای رسیدن به چیزی طی شود.

هدف از زندگی چیست؟

در غیر این صورت بیهوده و بی ارزش به نظر می آید. هدف نقطه ایست که هر کسی قصد رسیدن به آن را دارند و برای رسیدن به آن با آگاهی قدم بر می دارند. بسیاری از کسانی که هدف خود را از زندگی مشخص نمی کنند؛ دچار ناامیدی و رخوت می شوند. هدف هر فردی از زندگی متفاوت است.

 

بعضی ها اصلا هدفی در زندگی شان ندارند و معنای واقعی زندگی را نمی دانند. هر چند برای رسیدن به امکاناتی مثل خرید اتومبیل، خانه یا به دست آوردن یک شغل تلاش می کنند و به آن هم می رسند باز هم احساس پوچی می کنند. دلیل آن هم این است که معنای واقعی زندگی خودشان را پیدا نکرده اند.

 

ندانستن هدف

معمولا همه افراد در زندگی خود راهی را طی میکنند بی آنکه هدفی برای آن در نظر گرفته باشند. دلایلی وجود دارد که افراد برای زندگی خود هدفگذاری نمی کنند. خیلی از افراد اصلا با هدفگذاری آشنایی ندارند و اصلا نمیدانند که هدف چیست؟ معمولا این افراد در خانواده هایی بزرگ شده اند که یا سرپرست خانواده کارمند بوده و به صورت روتین زندگی خود را دنبال کرده و به دنبال تحول زندگی خود نیستند بنابراین با مفهوم هدف گذاری زیاد آشنایی ندارند. 

 

راه اشتباه

خیلی از افراد راه رو بلد نیستند و همچنین به درستی آموزش ندیده اند و خیلی از این افراد با نحوه صحیح هدفگذاری آشنایی نداشته و در بسیاری از مواد وقتی از این افراد میپرسی هدف چیه اصلا نمیتونن جواب درستی بهت بدن و معمولا هدف رو با مقصد و یا ارزش اشتباه میگیرن. همین افراد وقتی برای کاری هدفگذاری میکنند شکست خورده و به بسیاری از اهداف خود دست پیدا نمیکنند. و دلیلشم همین آموزش هایی اشتباهیه که این افراد دیدند.

 

هدف زندگی, هدف از زندگی, هدف در زندگی

کشف هدف زندگی

 

مزایای داشتن هدف در زندگی:

1- تمرکز بهتر

امروزه زندگی انسان ها با 100 سال پیش قابل قیاس نیست، وجود هزاران هزار وسیله ی که برای راحتی انسان ها اختراع و تولید شده است، وجود اینترنت، شبکه های اجتماعی، تلفن های همراه، هزاران اپلیکیشن و وسایلی که برای تفریح و سرگرمی انسان ها ساخته شده است، نامحدود تبلیغاتی که برای خرید کالاها و داشتن زندگی بهتر از تلویزیون، ماهواره، رادیو، بیلبوردهای شهری و … توجه ما را به خود جلب می کند، همه و همه باعث شده است ما به نوعی مسخ شویم.

 

اکثر ما در یک گیجی مبهم و حاصل از این همه اطلاعات و فن آوری گرفتار شده ایم، دوست داریم همه این موارد را تجربه کنیم، همه این وسایل را داشته باشیم و البته هر روز هم به تعداد آنها افزوده می شود، اما باید بدانیم امکان اینکه به همه این خواسته ها برسیم وجود ندارد زیرا ما انسان ها در داشتن خواسته، سیری ناپذیر هستیم و هیچ وقت نمی توانیم به پای آن برسیم.

 

بنابراین یا باید در حسرت داشتن آنها زندگی مان را سپری کنیم یا اینکه تصمیم بگیریم بیشتر این خواسته ها را فدای خواسته های بهتر و مهمتر کنیم، در این حالت شاید به همه خواسته های خود که نامحدود و همیشه در حال افزایش است نرسیم ولی مطمئنا می توانیم به مهمترین آنها برسیم و برای این کار باید قدرت تمرکز بالایی داشته باشید و داشتن هدف به شما قدرت تمرکز می دهد.

 

2- پیشرفت بیشتر

همانطور که اشاره شد، شرایط امروزه خیلی فرق کرده است و خواسته های ما بیشتر شده است و از طرفی همین خواسته ها و هزاران عوامل حواس پرتی دیگر باعث شده است که ما قدرت تصمیم گیری مان را تا حدود خیلی زیادی از دست بدهیم، اینکه اگر نتوانیم تصمیم بگیریم چه خواسته هایی را انتخاب کنیم و کدام ها را فدا کنیم باعث می شود هیچ وقت دست به عمل نزنیم و نتوانیم به خواسته خود برسیم.

 

اما وقتی هدف خودمان را قطعی انتخاب می کنیم و برای رسیدن به آن متعهد می شویم، آن وقت است که برای رسیدن به آن هدف برنامه ریزی کرده و دست به عمل می زنیم و در نهایت شروع به پیشرفت کردن می کنیم پس داشتن هدف در زندگی می تواند به شدت روی پیشرفت ما تاثیر بگذارد.

 

3- کارایی و حس بهتر

وقتی بدانید چه می خواهید و چه کارهایی را باید انجام دهید، این کار باعث می شود فقط روی کارهایی که برای رسیدن به آن هدف نیاز است متمرکز شود، بنابر این کارایی شما به شدت افزایش می یابد، وقتی هم که کارایی تان بالا باشد شروع به پیشرفت می کنید، پیشرفت کردن باعث می شود شاد شوید و روحیه تان هم بالا برود، البته ممکن است یک نفر خوش گذرانی کند و او هم شاد باشد ولی مطمئن باشید شادی که از رسیدن به یک هدف سخت و مهم به دست می آید با خیلی چیزها قابل قیاس نیست.

 

هدف زندگی, هدف از زندگی, هدف در زندگی

هدف زندگی

 

مراحل تعیین هدف:

1. دقیقاً تصمیم بگیرید که از زندگی‌تان چه می‌خواهید:

درآمد

خانواده

سلامتی

دارایی خالص

 

۲ . بنویسید.

 

 

اهداف شما باید نوشته شود. این اهداف باید واضح، مشخص و قابل اندازه‌گیری باشد.

 

۳ . مهلت تعیین کنید.

اگر هدف شما به اندازه کافی بزرگ است، زمان‌بندی کنید.

 

۴ . موانع را شناسایی کنید.

چرا تا کنون به هدفتان نرسیده‌اید؟

saqar بازدید : 30 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

خدمات ویپ یا سرویس انتقال صدا بر روی بستر شبکه؛ تکنولوژی جدیدی است که به چهره ویژه این روزها مورد توجه و پیشباز پیمان گرفته است. فناوری ویپ در کشور ما نسبتا جدید و نوپاست و به شما این امکان را می‌دهد که به جای یک خط تلفن معمولی (یا آنالوگ)، با پیوندیدن به اینترنت، تماس صوتی استوار کرده و از دیگر مزایای آن نیز کاربرد کنید. کم‌کم با پیشباز بی‌نظیری که از سیستم ویپ چهره گرفته، باید در سازمان‌ها و کسب و کارها با تلفن‌های سنتی خداحافظی کرد.

سیستم ویپ به راستی دودمان جدید تلفن های راه اندازی ویپ در کرج  تغییر ناپذیر است که بر اساس اینترنت کار و جنبش دارند. با این تفاوت که، مزایای بیشتری نسبت به تلفن های سنتی داشته و از این حیث زیاد مقرون به صرفه می باشند. از مهم-ترین مزایای ویپ به امکان برقراری تماس با هر نقطه از گیتی و خرج ناچیز و کم و بیش رایگان نسبت به دیگر خطوط مخابراتی آنالوگ می¬توان اشاره کرد. وانگهی دستگاه تلفن را بدون کابل کشی به سایر نقاط کشور منتقل کنید.

شرکت آرک فاوا یک کمپانی معتبر و توانا در زمینه خدمات ویپ، مشاوره و تاسیس سیستم ویپ در سازمان شماست که با تکیه بر دانش و توانایی بالای تیم جوان خود توانسته با ارائه سرویس های مخابراتی نسل جدید در احسن شهر تهران، سراسر ایران و حتی خارج از کشور به عنوان یک شرکت کاملا تخصصی و بزرگ شناخته شود.

آرک فاوا با مشاوره مجانی و شناخت نیازهای شما از صفر تا صد راه اندازی خدمات ویپ را به بهترین صورت شدنی اتمام می‌دهد و سپس با خدمات پشتیبانی ویپ شما را همراهی خواهد کرد.

saqar بازدید : 26 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

همان زمانی‌ که در اخبار درباره‌ی سه گونه‌ی اصلی ویروس کرونا (گونه‌ بریتانیا (B.1.1.7)، گونه آفریقای جنوبی (B.1.3.5.1) و گونه آمریکای جنوبی (واریانت P.1) و حداقل یک جهش (E484K) که در گونه آفریقای جنوبی و اکنون در گونه بریتانیا پیدا شده است) می‌شنیدید، جهشی بومی در کشور آمریکا که جهش ۶۷۷ یا به‌طور رسمی‌تر Q677P نام دارد، شناسایی شد. مشخص نیست آیا این جهش که اکنون در هفت تبار یا گونه از کووید ۱۹ شناسایی شده است، موجب افزایش قدرت انتقال آن می‌شود. اما نگرانی در مورد چنین پتانسیلی وجود دارد.

طبق مقاله پیش‌انتشار جدید (هنور مورد بازبینی کارشناسان قرار نگرفته) که در فوربز گزارش شده است، به ‌نظر می‌رسد تمامی این جهش‌ها بر منطقه‌ای از پروتئین اسپایک اثر می‌گذارند (اسیدآمینه‌ی موقعیت ۶۷۷) که ناحیه‌ی برجسته‌ای روی سطح عامل بیماری‌زا است و ویروس از آن برای چسبیدن به سلول‌ها استفاده می‌کند.

اسپایک ویروس کرونا / coronavirus spike

پروتئین اسپایک ویروس SARS-CoV-2؛ جهش در پروتئین اسپایک که ویروس از آن برای اتصال به گیرنده‌ی انسانی ACE2 استفاده می‌کند. جهش سرعت گسترش ویروس را افزایش داد.

دانشمندان توالی‌های ژنومی را در مخزنی به نام GISAID که پایگاه داده‌ی جهانی است که برای تبادل و به اشتراک‌گذاری توالی‌های ژنتیکی مربوط به کووید ۱۹ استفاده می‌شود، مورد بررسی قرار می‌دادند؛ اما هفت تبار یا گونه‌ی جدید در اواخر ژانویه زمانی آشکار شدند که دو برنامه‌ی مستقل نظارت ژنومی افزایش تعداد ویروس‌های دارای جهش Q677P را تشخیص دادند و نمونه‌های حاوی این جهش از اواخر ۲۰۲۰ تا اواسط ژانویه درحال افزایش بودند. سؤال این است که آیا جهش ۶۷۷ روی توانایی واکسن‌های موجود از نظر پیشگیری از فرار از آنتی‌بادی‌های خنثی‌کننده مرتبط با جهش‌های موجود در این گونه‌ها تأثیر خواهد داشت.

پژوهشگران مشاهده کرده‌اند که ویروس در تلاش است تا به منظور افزایش پتانسیل انتقال و در نهایت بقا، تکامل پیدا کند. اما مشخص نیست که آیا یک جهش واحد (در این مورد جهش ۶۷۷) این توانایی را دارد که فرار از آنتی‌بادی‌های خنثی‌کننده را ممکن کند یا حتی با مکانیسم‌هایی مانند افزایش سهولت ورود به سلول‌ها ازطریق گیرنده‌ی ACE2 موجب افزایش انتقال شود. دکتر آمش آدالجا، پزشک متخصص بیماری‌های عفونی و پژوهشگر ارشد مرکز امنیت بهداشت جانز هاپکینز، می‌گوید:

اطلاعات کافی درمورد جهش ۶۷۷ وجود ندارد؛ اما به‌طور کلی، این طور نیست که یک جهش واحد قابلیت فرار از ایمنی را ایجاد کند.

منبع:
saqar بازدید : 23 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

دیروز مشخص شد که ردمی نوت ۱۰ در تاریخ ۴ مارس راهی بازار می‌شود. امروز تیزرهایی منتشر شده‌اند که اطلاعات مهمی از ردمی نوت ۱۰ به ما می‌دهند. به گزارش GSMArena، در این تیزرها به دوربین سلفی اشاره می‌شود که به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار دارد. همچنین مشخص شده است که صفحه‌نمایش ردمی نوت ۱۰ با یک ‌لایه گوریلاگلس محافظت می‌شود و این گوشی از گواهی IP5 برخوردار است.

مقاله‌ی مرتبط:

به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت روی لبه گوشی قرار گرفته و دوربین پشت برآمدگی اندکی در قاب پشتی آن ایجاد کرده است. براساس این تیزرها، قاب پشتی ردمی نوت ۱۰ خمیده  و صفحه‌نمایش کاملا مسطح است.

 

ردمی نوت ۱۰ از صدای Hi-Res و شارژ سریع‌تری پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که تراشه اسنپ‌دراگون 750G برای این گوشی در نظر گرفته شده است و شایعات قبلی به استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره داشتند. انتظار داریم ردمی نوت ۱۰ در رنگ‌های سبز و خاکستری و مدل پرو در رنگ برنز، آبی و خاکستری عرضه شود.

منبع:

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 2,711
  • بازدید کلی : 9,152