loading...
akhbar tecnolozh3
saqar بازدید : 25 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
وگل امروز به مناسبت روز جهانی زن لوگوی خود را تغییر داد و با انتشار جملاتی از زنان بزرگ، این روز را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، امروز ۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی روز جهانی زن است که گوگل نیز به همین مناسبت علاوه بر تغییر دادن لوگوی خود، جملاتی از زنان بزرگ تاریخ از سراسر جهان را منتشر کرد و به ۱۱ زبان مختلف این روز را تبریک گفت.

 

این جملات خطاب به زنان جهان و در قالب تصاویر و با درج نام نویسندگان آن‌ها انتشار یافته است.

 

به عنوان مثال یکی از جملاتی که منتشر شد، از یک زن بوکسور هندی به نام "ماری کوم" به این شکل بود: "هیچ‌گاه احساس ضعف نکنید، زیرا شما زن هستید".

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews28036.html

saqar بازدید : 19 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

خریدارِ، مرکز خرید کامپیوتر کهنه انواع و اقسام کامپیوتر های کهن دربرگیرنده رایانه های اوراقی، رایانه های فرسوده، رایانه های مازاد بر بیچارگی و وانگهی کامپیوتر های دست دو را خریده و قیمت بالایی برای آن ها پرداخت خواهد کرد.

 

 

 

 مرکز خرید پسمان ها همانگونه که گفته شد انواع و اقسام کامپیوتر های کهن با کیس های فرسوده خود چه کنیم که سایر قابل بهره‌گیری نیستند و یا مدل آن ها بسیار قدیمی است را خریداری می کنند و به ازای این رایانه های از پیشه افتاده شما، نرخ فوقانی پرداخت خواهد کرد. نکته مهم این است که این مرکز هیچ گونه کامپیوتری را که قدیمی، از پیشه افتاده، اوراقی و یا فرسوده باشد به فروش نمی رساند و تنها در عرصه خرید رایانه های باستانی و باستانی کار و جنبش خواهد کرد.

 

نکته دیگر نیز این است که هیچ نوع کامپیوتری که نو باشد بدست این سیستم خریداری نخواهد شد و فقط این سیستم به خرید گونه ها و اقسام مدل های باستانی کامپیوتر ها و قطعات از شغل افتاده آن ها می پردازد. همانگونه که می دانید انواع رایانه نیز مثل هر دستگاه دیگری دچار فرسودگی می شود و یا شدنی است قطعاتی از این رایانه ها مانند مانیتور، کیس، رم و سایر قطعات آن ها دچار آفت هایی شده و باید جایگزینی گردد.

 

مراکز تعمیرات و همچنین مراکز ارائه دهنده خدمات کامپیوتری حائز قطعات از کار افتاده و مستهلک هستند و این مراکز می توانند کامپیوتر های خود را در برگزیدن مرکز خرید رایانه باستانی به اسم مرکز خریدار قرار بدهند و هزینه فوقانی نیز برای این رایانه ها گرفتن نمایند.

saqar بازدید : 29 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)
آسیب‌پذیری جدیدی در پیام‌رسان واتس‌اپ کشف شده که امکان دسترسی به فایل‌های موجود در سیستم کاربر را به مهاجمان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، یک محقق امنیتی جزییات فنی از ‫آسیب‌پذیری‌های چندگانه‌ با حساسیت بالا را در پیام‌رسان واتس‌اپ منتشر کرد که با بهره‌برداری از آنها امنیت میلیون‌ها کاربر به خطر خواهد افتاد و یک مهاجم از راه دور می‌تواند با ارسال یک پیام مخرب به قربانی در برنامه واتس‌اپ فایل‌های موجود در سیستم ویندوزی یا mac کاربر را سرقت کند.

 

آسیب‌پذیری توسط محقق PerimeterX به نام Gal Weizman کشف شده و این آسیب‌پذیری با شناسه CVE-۲۰۱۹-۱۸۴۲۶ در نسخه وب واتس‌اپ واقع شده است. بر اساس گزارش مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه‌ای)، در نسخه وب واتس‌اپ یک آسیب‌پذیری خطرناک از نوع open-redirect وجود دارد که می‌تواند با ارسال یک پیام مخرب به حملات cross-site scripting ختم شود.

 

در نتیجه اگر پیام مخرب توسط قربانی در نسخه وب واتس‌اپ در مرورگر باز شود امکان اجرای کد از راه دور در context برنامه وجود دارد؛ اگر پیام در برنامه نسخه desktop باز شود نیز کد مخرب در گیرنده‌ سیستم و در context برنامه اجرا می‌شود. علاوه بر این به دلیل اشتباه در تنظیم (misconfigure) محتوای سیاست‌های امنیتی دامین نسخه وب واتس‌اپ، امکان بارگذاری payload های XSS با استفاده از iframe از یک وب سایت دیگر در اینترنت که تحت کنترل مهاجم است، وجود دارد.

 

به گفته‌ این محقق اگر قوانین CSP یا (CERTIFICATED SYSTEMS PROFESSIONAL) بهتر تنظیم شده بودند، قدرت عمل XSS کاهش پیدا می‌کرد. با دور زدن قوانین CPS مهاجم می‌تواند اطلاعات باارزشی از قربانی سرقت کند و payload های XSS را به راحتی بارگذاری کند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11047228.html

saqar بازدید : 23 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)
نتایج یک بررسی در مورد زنگ‌های هوشمند رینگ نشان می‌دهد که این زنگ‌ها در مقابله با دزدان موفق نیستند و دوربین‌های آنها نمی‌توانند به خوبی جنایتکاران را تشخیص دهند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، تصاویر ویدئویی که توسط زنگ‌های هوشمند رینگ ضبط شده و برای پلیس ارسال می‌شوند، کیفیت و کارآیی لازم را ندارند و تحقیقاتی که توسط ان بی سی نیوز در این زمینه انجام شده ثابت می‌کند پلیس چندان از آنها برای یافتن دزدها و دستگیری آنها استفاده نکرده است.

 

از مجموع ۴۰ نهاد قضایی و پلیسی که در جریان این بررسی با آنها گفتگو شده و اطلاعاتی را از طریق دوربین‌های رینگ دریافت کرده‌اند،تنها ۱۳ نهاد اعلام کرده‌اند که بر مبنای تصاویر دوربین‌های رینگ موفق به دستگیری دزدان و جانیان شده‌اند.

 

از این ۱۳ نهاد ۲ نهاد هم تنها موفق به حدس و گمان‌هایی خام و نه قطعی شده‌اند. نکته جالب اینکه علیرغم بی کیفیت بودن تصاویر زنگ‌های رینگ،هیچ یک از سازمان‌های قضایی و امنیتی و پلیسی حاضر نشده‌اند در این زمینه گزارشی تهیه کرده یا شرکت رینگ را در جریان قرار دهند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11047299.html

saqar بازدید : 25 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

قبل از رسیدگی مزایای VOIP ویپ و به تصویر کشیدن امکانات و کاربرد های VOIP ، فرمان دهید یک واقعیت انکار ناپذیر را برای شما بازگو نمایم :

 

جهان امروز با تغییرات بنیادین مقابل است . سیستم ها به یک تجربه بی‌‌درنگ تبدیل شده اند ؛ ما با جریان بی‌رحمی از پیام‌ها و ارتباطات مقابل هستیم . همه چیز در حال دیجیتالی شدن است تا نا هضم مزایای ویپ این همه اطلاعات به دوش کامپیوتر ها بیفتد .

 

سیستم های تلفنی هم از این قضیه مستثنی نیستند . VOIP ویپ یا Voice  Over IP انقلابی در صنعت مخابرات ایجاد کرد ، امکانات، مزایا و همچنین کاربرد VOIP ویپ به قدری است که مهاجرت از سیستم های آنالوگ سنتی را به سمت  آن اجتناب ناپذیر می کند ، هرچند اگر هنوز  هم انگیزه کافی برای کوچ یا تاسیس سیستم‌های VOIP ویپ نمی‌بینید به زودی مجبور به این کار خواهید شد زیرا مخابرات هم از تعدادی پیش خطوط تلفنی سازمانی را فقط به چهره دیجیتال ارائه می دهد .

 

با این اوصاف ما به چند استعمال کلیدی و مزایای ویپ VOIP اشاره می نماییم :

 

مزیت سیستم‌های VOIP و تفریق هزینه های تلفنی :

یکی از  امکانات و برتری های بنیادین به کارگیری سیستم‌های  تلفنی بر پایه VOIP ویپ  تفریق هزینه های تلفن برای سازمان ها می باشد . با به کارگیری آن هزینه مکالمه بین شعب مختلف رایگان خواهد بود (حتی اگر شعب بین اللملی داشته باشید) .

 

مقایس پذیری از مزیت‌های بنیادی VOIP :

سیستم های بر پایه VOIP زیاد پیمانه پذیرند ، حتی اگر پرسنل سازمان شما چند مساوی شود نیازی به تغییر زیرساختی در آن نخواهد بود . که این امکان در VOIP هم مایه تفریق هزینه در سازمان‌های رو به پیشرفت می شود و هم زمان گسترش را کاهش می دهد .

 

از استعمال های VOIP ویپ و وابستگی بین دفاتر مختلف :

با سهم گیری از استعمال ها و امکانات VOIP ویپ دیگر لازم نیست برای پیوستگی با سایر دفاتر خود از خطوط شهری بهره‌گیری کنید و یا برای بستگی با شخص مورد عقیده خود چند دقیقه معطل شوید ، شما می توانید همانند اشخاص درون شعبه خود آنها را سر راست  شماره‌گیری کنید .

 

دریافت و ارسال فکس از استعمال های هیجان انگیز VOIP :

اگر از دستگاهای پر زحمت فکس خسته شده اید از برتری های VOIP ویپ ، امکان ارسال و گرفتن فکس بدون دربایستن به دستگاه فکس می‌باشد ، حتی می توانید فکس‌های رسیده را در پست الکترونیک خود مشاهده نمایید .

 

استفاده از ظرفیت شبکه موجود برای راه‌اندازی سیستم VOIP :

در همه سازمان‌ها شبکه کامپیوتری هستی دارد  .با کاربرد از امکانات سیستم‌های بر پایه VOIP دیگر نیازی به سیم کشی مجزا برای تلفن‌ها نیست و می‌توان از همان زیرساخت برای تلفن ها هم بهره‌گیری کرد .

 

سیستم های voip

عدم نیاز به خرید گوشی‌های تلفنی از مزیت‌ها و امکانات چشم‌گیر VOIP :

یکی از مزیت های سیستم های VOIP ویپ به کارگیری رایانه ها و یا گوشی های تلفن همراه به عنوان تلفن است . این مزیت خویش دلیلی بر تفریق هزینه‌های خرید و تجهیز شبکه تلفنی در سازمان و یا کسب و کار شما دارد .

 

امکان برقراری کنفرانس تصویری از دیگر استعمال های VOIP :

در سیستم های آنالوگ تنها امکان کنفرانس صوتی هستی داشت اما با به کارگیری سیستم های مبتنی بر ویپ شما می توانید یک کنفرانس تصویری با کیغیت را نیز تجربه نمایید .

 

تهیه گزارشات حرفه‌ای نتیجه هوشمندانه‌ی استفاده از امکانات VOIP  :

شما می‌توانید از امکانات گزارش گیری VOIP ویپ در سطوح مختلف کسب و کار خویش کاربرد نمایید ، به عنوان مثال می توانید کارکرد ریزبین ( دربرگیرنده سررسید مکالمه شماره‌هایی که به آنها تماس گرفته شده ) پرسنل را به جداسازی  داشته باشید .

 

ضبط مکالمات ، از کاربرد های پر کاربرد در VOIP :

امکان ضبط مکالمات گرد از ویژگی های جذاب سیستم های ویپ است شما می توانید تمام مکالمات را به تفکیک ضبط کنید و به راحتی توسط پنل وب جستجو کنید و به آنها گوش دهید .

 

ارتباط با انواع CRM و اتوماسیون اداری :

ارتباط سیستم تلفنی با CRM و اتوماسیون‌های اداری راه‌کاری آرمانی برای بالا بردن کیفیت سرویس دهی می باشد ، این اتفاق در سیستم های بر پایه VOIP به راحتی شدنی است .

 

حتی شما می توانید سیستم های VOIP را به تارنما و یا فروشگاه اینترنتی خویش متصل کنید و در دنبال تلفنی اپراتور خود را کمتر درگیر کنید .

 

پیاده سازی سیستم‌های سیاست گذاری کاربردی بی‌نظیر در VOIP :

با به کارگیری بهره مندی از مزایا و امکانات ویپ VOIP به راحتی می‌توانید دسترسی کاربران به داخلی های ویژه و عدد های ویژه شهری و کشوری را اندک کنید .

 

امکان پیوستگی به خطوط دیجیتال بدون سخت انگیزه ها اضافی در VOIP :

شما با به کارگیری سیستم های ویپ می توانید از خطوط SIP Trunk و خطوط اینترنتی اپراتور‌های مختلف ، به راحتی استفاده نمایید .

saqar بازدید : 28 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)
یک شرکت چینی حق امتیاز اختراع موبایلی با ۸ دوربین پشتی را ثبت کرده است. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، تولیدکنندگان موبایل به طور مداوم مشغول نوآوری هستند. چند سال قبل موبایل ها فقط یک دوربین داشتند، اما در این اواخر تنظیمات دوربین ۳ و ۴ تایی در تلفن های هوشمند بسیار معمول شده است.

 

 اکنون یک شرکت چینی قصد دارد از این هنجار پا فراتر نهد و موبایلی با ۸ دوربین در سال جاری میلادی عرضه کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,موبایل

 طبق گزارش وب سایت «لتس گو دیجیتال»  شرکت چینی «لنز تکنولوژی» اخیرا حق امتیاز اختراع جدیدی برای دستگاهی با ۸ دوربین پشتی ثبت کرده است. این شرکت چینی در حوزه تولید موبایل شناخته شده نیست اما برای اپل، سامسونگ و هواوی تجهیزات فراهم می کند. همچنین لنز تکنولوژی نمایشگر برای اپل واچ تهیه می کند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064894.html

 

saqar بازدید : 23 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)
برنامه پیام رسان سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.

به گزارش ایسنا، اپلیکیشنهای پیام رسان سیگنال و تلگرام از اعتراضات گسترده کاربران به تغییر شرایط استفاده از سرویس واتس‌اپ سود برده و شاهد افزایش شمار کاربرانشان در روزهای اخیر بوده اند.

 

تلگرام روز چهارشنبه اعلام کرد شمار کاربران جهانی این پیام رسان از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

 

برایان اکتون که یکی از موسسان واتس‌اپ بوده و پس از فروش این اپلیکیشن به شرکت فیس بوک، آن را ترک کرد و یکی از موسسان بنیاد سیگنال شد، درباره دیتای مربوط به سیگنال توضیح نداد و تنها اعلام کرد که رشد این برنامه در روزهای اخیر عمودی بوده است.

 

اکتون در ایمیلی به رویترز گفت: ما هفته گذشته شاهد رشد کم سابقه ای بودیم و به دلیل این رشد بالا علاقمند به یافتن افراد بااستعدادتری هستیم.

 

سیگنال روی بهبود قابلیتهای چت ویدیویی و گروهی کار می کند تا بتواند با واتس‌اپ، تیمز مایکروسافت و سایر اپلیکیشنهای کنفرانس ویدیویی که به بخش ضروری از زندگی روزمره افراد در یک سال گذشته تبدیل شده اند بهتر رقابت کند.

 

 

طبق اعلام شرکت تحلیل آمار "سنسور تاور"، سیگنال طی هفت روز گذشته توسط ۱۷.۸ میلیون کاربر دانلود شده که رشد ۶۲ برابری نسبت به هفته پیش را نشان می دهد. در مقابل واتس‌اپ در همین مدت توسط ۱۰.۶ میلیون کاربر دانلود شد که ۱۷ درصد کاهش داشته است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068688.html

saqar بازدید : 22 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، گاهی اپلیکیشن‌ها را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و هر زمان ‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.

منبع:
saqar بازدید : 22 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

نحوه تخمین هزینه سفارش طراحی سایت در هر یک از مجموعه ها و کمپانی های ارائه دهنده این خدمات، بر پایه الگوهای خاصی سپریدن می گیرد. اما مهم ترین علت تفاوت بها طراحی سایت در گروه های گوناگون چیست؟

شاید کیفیت طراحی یک تارنما در گروه های گوناگون و بدست طراحان مختلف، متفاوت است. این تفاوت می تواند احد از مهم ترین دلایل گوناگون بودن قیمت ها و تعرفه های طراحی تارنما باشد. 

طراحان سایت به احسان از تغییر تعرفه ها و قیمت های مصوب مطلع هستند. تعرفه سفارش ساخت سایت هر ساله تغییر می کند. به طور کلی باید گفت که چیزی تحت عنوان خرج "متوسط" طراحی وجود ندارد.

چرا که پروسه سفارش طراحی سایت فرآیند نسبتا پیچیده، هزینه بر و زمان بری بوده که مهار و مدیریت آن نیازمند تخصص و چیرگی بالایی است. رسیدگی همگی هزینه ها و فرآیند های باره احتیاج جهت رسیدن به یک جمع بندی کلی طی مراحلی همانند آنالیز سایت و وانگهی میزان تکاپو رقبا امکانپذیر است.

در نظر داشتن پارامترهایی همانند تجربه، کیفیت شغل و همینطور شناخت رقبا فعال در دامنه طراحی تارنما های مختلف، از جمله مواردی است که میزان کامیابی یک پروژه را به طور حتم تضمین می کند.

هزینه سفارش سایت (سفارش طراحی سایت) فروشگاهی یا شرکتی در مقایسه با سفارش طراحی سایت خبری متفاوت است. آنالیز خرج ها با توجه به میزان امکانات و ویژگی های طراحی شده برای سایت، می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

سفارش طراحی تارنما حرفه ای

سفارش طراحی سایت پیشه ای، جذاب، کارآمد و قوی از اصلی ترین مراحل کامیابی و کسب جایگاه های برتر در بین رقبا است. باقی ماندن در چرخه چشم وهمچشمی های تنگاتنگ بین سایت های پرکار در گوگل، به سادگی امکانپذیر نیست.

از طرفی سایر علاوه بر باقی مانده در این چرخه، کسب درآمدهای ملموس به عنوان یک منظور مهم شناخته می شود که نباید متعلق به چشم پوشی کرد. سطح تجربه یک طراح باعث ارائه بهترین پیشنهادات به مشتری در رابطه با قیمت و همینطور کیفیت پیشه می شود.

نرم اسباب های مختلفی هستی دارند که استفاده از آن ها برای تعیین میزان مبلغ و بها شغل کمک کننده خواهد بود. با ارائه بعضی دیتا ها به نرم اسباب از آنگونه میزان کیفیت گرافیک، کیفیت و گونه طراحی و پارامترهایی مشابه، می تاب یک جمع بندی دقیق از بها را شاهد بود.

بسیاری از متقاضیان سفارش طراحی سایت با پرداخت یک هزینه مشخص و صرف سررسید لازم می توانند به نتیجه ایده آل باره نظر خویش دست یابند. باید به این نکته بسیار مهم نیز توجه کرد که طراحی یک وب سایت، چندان پیشه ساده ای نیست. 

پایدار بودن در تجارت با کمک وب سایتی قوی به سادگی امکانپذیر است. پس صرف هزینه های مشخص در این راه ضروری است. با انتخاب یک شرکت مطمئن و ارائه سفارش طراحی سایت می توان علاوه بر اطمینان از کسب بازخورد های مثبت، شاهد تحولاتی واقعی و تاثیرگذار در حرفه کسب و کار آنلاین بود.

آژانس های طراحی سایت، افرادی که به چهره دورکار یا فریلنسر در این پهنه تکاپو می کنند یا کمپانی های تخصصی طراحی وب سایت، هر یک می توانند گزینه ای فوق العاده برای سفارش طراحی سایت باشند.

بررسی مزایا و معایب مشارکت با این گردآور ها ضروری است.

نکات مهم در سفارش طراحی سایت

نکات مهم در سفارش طراحی سایت دربرگیرنده موضوعات متعددی است که توجه به هر یک می تواند مایه حذف قطعی ریسک یا احتمالات خطرآفرین برای کارفرما یا تارنما باشد. اولین و مهم ترین نکته در طراحی هر نوع سایت، درک طراح از انتظارات و ایده های کارفرما است.

طراحی سایت زمانی به کامیابی منجر خواهد شد که طراح درک کاملی از انتظارات، ایده ها و همینطور سطح توقع مشتری داشته باشد. گزینش یک طرحِ خوب، تنها موضوعی نیست که باید به آن توجه کرد.

بلکه نکات انبوه و بسیاری وجود دارد که بررسی هر یک حائز اهمیت است. سرعت بارگذاری سایت یگانه از اصلی ترین مواردی است که عدم توجه به آن مایه برپایی یک راهبند جدی جهت ارتباط گیری کاربر و سایت می شود.

 تئوری های ساده ای وجود دارد که استفاده از آن ها در ثبت سفارش طراحی سایت می تواند مایه برپایی شرایطی ایده آل برای کاربران گردد. این تئوری ها عبارت اند از:

•    به کارگیری عبارت های توصیفی به عنوان واژه کلیدی

•    درج مسیر های ارتباطی در تمام صفحه سایت به شکل جذاب

•    برپایی یک پنل خاص برای سوالات کاربران

•    نمایش چیزهای جدید در سررسید مشخص برای کاربر

•    رعایت استانداردهای لازم برای طراحی صفحه سایت

•    استفاده از هارمونی رنگ ها به شکل هوشمندانه

•    رعایت ترتیب منوها برای دسترسی هر چه ساده تر کاربران

رعایت این نکات و نکته های ظریف دیگر می تواند باعث مشاهده یک خروجی فوق العاده ایده آل از سایت طراحی شده برای کاربر گردد. اجرا این تغییرات یا به نوعی این نکات در مراحل طراحی یک سایت، شاید در گام های نخست مایه دگرگونی ها چشمگیری نگردد.

اما بی گمان با گذشت مدت زمانی مشخص از اعمال این تغییرات، می طاقت با بازخوردهایی هیجان انگیز روبرو شد. به طور کلی امروزه مراحل سفارش ساخت سایت فروشگاهی، خبری، سرگرمی و غیره به سرعت و با دقتی بالا طی می شود.

ثبت سفارش طراحی سایت در شرکت های معتبر از دسته شرکت راتین، این اطمینان را برای درخواست کننده ایجاد می کند، که علاوه بر خروجی باکیفیت، تضمین قطعی برای پشتیبانی بعد از ثبت سفارش سایت وجود داشته باشد.

منبع:

https://avashtech.com/professional-site-design-order/

saqar بازدید : 28 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

سرویس ایکس کلاد بازی‌ها را با کیفیت 720p روی گوشی‌ هوشمند استریم می‌کند که شاید برای گوشی مناسب باشد؛ اما برای کامپیوتر شخصی و آیپد مناسب نیست. به گزارش انگجت و به نقل از ویندوز سنترال، مایکروسافت در حال آزمایش استریم با کیفیت Full HD است. هنوز مشخص نیست این قابلیت کی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ اما استریم با کیفیت بیشتر قطعا مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد.

می‌دانیم مایکروسافت قصد دارد سرویس استریم بازی ایکس کلاد را برای کامپیوترهای ویندوز و مک منتشر کند؛ به همین دلیل استریم با کیفیت بیشتر را در این سرویس مشاهده خواهیم کرد. براساس شایعات، مایکروسافت رویدادی در ماه مارس دارد که در آن اطلاعات بیشتری درباره سرویس ایکس کلاد منتشر می‌شود.

سرویس ایکس کلاد بخشی از اشتراک ایکس باکس گیم پس اولتیمیت است که باعث می‌شود گیمرها بازی مورد علاقه خود را روی گوشی‌ اندرویدی تجربه کنند.

در آخرین گزارش مایکروسافت مشخص شد که سرویس گیم پس ۱۵ میلیون نفر عضو دارد.

منبع:

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 368
  • بازدید سال : 2,689
  • بازدید کلی : 9,130