loading...
akhbar tecnolozh3
saqar بازدید : 21 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

سال‌‌ها است که گوگل فوتوز  عکس‌ها را در حالت «کیفیت بالا» ذخیره می‌کند و با این کار عکس اصلی حذف می‌شود. به گزارش MSPoweruser، گوگل به این موضوع اشاره کرده بود که عکس‌های ذخیره‌شده کیفیتی برابر نمونه اصلی دارند؛ اما به نظر می‌رسد این ادعا صحت ندارد.

تا این لحظه نزدیک به ۴ تریلیون عکس روی سرویس گوگل فوتوز ذخیره شده است. البته از تاریخ ۱ ژوئن این سرویس دیگر نامحدود و رایگان نخواهد بود. حالت رایگان این سرویس به ۱۵ گیگابایت محدود می‌شود.

ازآنجایی‌که گوگل قصد دارد هزینه استفاده از گوگل فوتوز را از کاربران دریافت کند، دیگر حالت ذخیره عکس‌ها با کیفیت بالا مناسب به نظر نمی‌رسد.

در ایمیل گوگل برای کاربران سرویس فوتوز، به مقایسه حالت ذخیره عکس‌ها با کیفیت بالا و عکس اصلی پرداخته شده است. در این ایمیل گفته شده که کاربران بهتر است عکس‌ها را با کیفیت اصلی آپلود کنند و دیگر آن را روی حالت کیفیت بالا قرار ندهند؛ چراکه در این حالت عکس‌ها آسیب می‌بینند. ایمیل گوگل تصویر زیر را به نمایش درمی‌آورد.

منبع:
saqar بازدید : 21 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

زیرو کلاینت

زیروکلاینت چیست ؟ زیرو کلاینت دستگاهی است در ابعاد کوچکتر از یک تبلت، که در شبکه های کامپیوتری جایگزین PC های کاربران شبکه شده، امنیت، سرعت و توان شبکه را به طور چشمگیری افزایش میدهد.زیرو کلاینت ها نوعی Access Terminal مترقی میباشند و میتوانند تمامی قدرت و منابع سرور شبکه را در گزین کردن کاربر پیمان دهند. زیرو کلاینت ها همانطور که از نامشان پیداست، تکه مشکل افزاری قابل فرسایش نداشته، لذا نیاز به حمایت مشکل افزاری و حتی نرم افزاری ندارند و به عنوان بهترین راهکار بهینه سازی وکاهش هزینه در شبکه، قلمداد میشوند.Zero Client ها برای راه اندازی احتیاج به یک Server، در کران یک کیس معمولی دارند بهترین زیروکلاینت و منابع اطلاعاتی و محاسباتی خود را از طریق آن تامین میکنند. دقیقا برخلاف تین کلاینت ها، که منابع مورد بیچارگی خویش را تامین کرده و یک کیس کامیپوتری تضعیف و اندک شده هستند.در واقع زیرو کلاینت ها بدون هارد (HDD یا SSD ) یا رم (RAM) در ساختار خود بوده و از این لحاظ طراحی متفاوتی با PC و TC ها دارند.

 

 

برترین زیرو کلاینت های مایا

 

زیرو کلاینت های hp

 

زیرو کلاینت های HP

زیرو کلاینت dell wyse

 

زیرو کلاینت های Dell Wyse

ارائه بهترین محصولات مجازی سازی: زیرو کلاینت، تین کلاینت و مینی پی سی

 

تین کلاینت

 

تین کلاینت ها نیز عضوی از خانواده کبیر کامپیوترها هستند. این تجهیزات همانند کامپیوترها دارای گونه ها دشوار افزار داخلی و حتی نرم افزار (سیستم عامل) هم می باشند. ولی ابعادی بسیار حقیر داشته و معمولا بدون قطعات مکانیکی و متحرک مثل فن و یا محدودتر از PC دارند. توجه کنید که دشوار اسباب موجود در تین کلاینت ها و PC ها دقیقا یکسان نیست. ولی این دو گونه سیستم تاثیر  نزدیک  مشابهی را برای کاربران دارند. وانگهی بسته به نوع ساز و برگ سخت افزاری تین کلاینت ها، نیرو پردازش و اندوخته اطلاعاتی آنها هم متفاوت است. برای نمونه یک پردازنده Corei5 در یک تین کلاینت با همان پردازنده در یک PC از عقیده ظاهر، فناوری و نیرو پردازش تفاوت دارد. به انگیزه تعمیرات و ارتقای نسبتا دشوار و پرهزینه تین کلاینت ها بهتر است از ابتدای کار، تمامی نیازهای دشوار افزاری خود را تا بازه زمانی کوتاه بعدها در عقیده بگیرید.

 

تین-کلاینت

 

برترین تین کلاینت های مایا

 

تین کلاینت های hp

 

تین کلاینت های HP

تین کلاینت های dell wyse

 

تین کلاینت های Dell Wyse

شرکت فنی مهندسی رایان اندیشه مایا

 

شرکت رایان اندیشه مایا با تجربه ۱۲ ساله در گستره تکنولوژی اطلاعات و ساز و برگ هوشمند سازی یکتا از ارائه دهندگان برتر ایرانی در گویه فناوری زیرو کلاینت، کامپیوتر، دوربین مداربسته و پروژکتور می باشد. این کمپانی به عنوان برترین شرکت در فرآوری و تامین دستگاه های امنیتی و کامپیوتری برای مراکز آموزشی مملکت شناخته شده و نمایندگی بسیاری از ساز و برگ و برندها را درایران دارد. نقطه قوت تیم مایا، کادر تخصصی مجرب و طاقت بالقوه بالا در خدمات و پشتیبانی است. که  خوشبختانه باعث خوشنودی مندی  و جلب اعتماد مشتریان  عزیزمان شده است.

 

مشاوره

مشاوره رایگان

 

شرکت رایان اندیشه مایا با در نظر دریافت تنوع محصولات در حوزه IT و وانگهی گونه ها راهکارهای موجود، بر آن شده است که مشاوره لازم را با نهایت صداقت به شما ارائه نماید. قبل از هرگونه تصمیم گیری و حتی بدون انجام خرید، میتوانید در ارتباط با گونه و روش سپریدن خدمات خود با ما رایزنی نمایید.

 

فروشگاه

فروشگاه مایا

 

مفتخریم که در سال جاری علاوه بر خدمات گذشته به عرصه فرآوری ملی نیز قدم نهادیم، شما مشتریان گرامی میتوانید در هر نقطه از مملکت و در اسرع وقت به انواع محصولات و خدمات انحصاری مایا دسترسی داشته باشید. انواع محصولات زیرو کلاینت، تین کلاینت و سرور در تنوع بالا آماده خرید هستند.

 

دانلود-نرم-افزار

دانلود رایگان نرم افزار

 

شرکت رایان اندیشه مایا برای آسانی کار شما مشتریان گرانقدر امکان دانلود رایگان انواع برنامه ها و نرم افزارهای مورد نیاز و کاربردی را جهت استفداه از زیرو کلاینت و تین کلاینت فراهم آورده است. در چهره احتیاج می توانید برنامه های تاسیس زیرو کلاینت ها را از لینک پایین دانلود نمایید.

 

پشتیبانی

پشتیبانی فنی

 

امروزه خدمات پس از فروش یگانه از مهمترین دغدغه های گردآور ها می باشد. شرکت رایان فکر مایا، تولید کننده و نمایندگی برترین برندهای زیرو کلاینت بهمراه گارانتی معتبر، و همچنین خدمات پس فروش مطمئن،توانسته است خوشنودی کارفرمایان ارجمند را در سطح مملکت جلب نماید.

 

مزایای زیرو کلاینت ها

کوچک و سخیف هستند.( حتی کوچکتر از یک تبلت )

سخت انگیزه ها ندارند. به همین انگیزه احتیاج به تعمیر و ارتقا هم ندارند.

هزینه جاسازی زیاد کمتری از PC و ThinClientدارند .(حدودا برابر 35% یک کیس Corei3)

نیاز به سرور بسیار قوی برای حمایت ندارند و یک PC معمولی هم میتواند آنها را مدیریت کند.

مصرف برق زیاد کمی دارند. و سازگار با پیرامون زیست هستند.( درحد یک شارژر موبایل !)

فن و تکه متحرک ندارند. بهمین علت آلودگی صوتی و نویز هم ندارند.

نیاز به حمایت دشوار افزاری یا نرم افزاری ندارند.

تمرکز اطلاعات درشبکه اغلب است. همه ی دیتا ها در سرور حفاظت و ذخیره میشود.

برای افزایش کاربران شبکه تنها حافظه و RAM سرور را ارتقا میدهیم.

آرایش و جابجایی سیستم ها کاملا منعطف است.

سیستم عامل و برنامه ها فقط یکبار روی سرور نصب میشوند.

نرم افزارهای لایسنس دار و پولی هم فقط یک بار خریداری و روی سرور نصب میشوند.

مدیریت کاربران بصورت یکپارچه و بسیار ساده است.

عمرمفید بسیار بالا دارند( بالاتر از 10 سال ).

 

 

نسل جدید زیرو کلاینت ها

مزایای بیان شده، در ارتباط با اکثریت زیرو کلاینت های کهنه تر و جدیدتر عمومیت دارد. برتری های بیشتری هم در نسل های جدیدتر این زیرو کلاینت ها به چشم میخورد که آنها را از مابقی زیرو کلاینت ها جدا میکند. زیرو کلاینت های پیشنهادی شرکت مایا، با پروا به نیاز کاربران برگزیدن شده و قابلیت اجرایی بسیار بالاتری نسبت به شبکه های PC محور به کاربران ارائه میدهند. به طوری که حتی سنگین ترین عملیات گرافیکی را هم بتوان در شبکه های بر پایه زیرو کلاینت پر کاربر اجرا کرد. از طرفی سرعت انتقال اطلاعات و اجرای برنامه ها هم با به کارگیری انحاء و پروتکل های خاصی نظیر DDP، لغایت کران بسیار مطلوبی افزایش میابد. با راهکارهای گزیده تر شرکت مایا، دیگر خبری از Overload شدن یا Dawn شدن شبکه و سرور نیست. در ضمن نرم ابزارها و مولتی مدیا بصورت مستقل ویا مشترک، بدون  Delay و دیرکرد در شبکه اجرا خواهند شد. مطالب بالا صرفا جهت بالا بردن اطلاعات کاربران و کمکی هرچند حقیر به تصمیم گیری درست ایشان تنظیم شده. در نهایت،  تصمیم گیری در زمینه تکنولوژی و ساز و برگ باره استفاده، برعهده خود مشتریان عزیز میباشد. جهت مشاوره مجانی و آگاهی ازبهترین طریق بهینه سازی سیستم های کامپیوتری خود،با ما تماس بگیرید.

saqar بازدید : 34 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)
برنامه پیام رسان سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.

به گزارش ایسنا، اپلیکیشنهای پیام رسان سیگنال و تلگرام از اعتراضات گسترده کاربران به تغییر شرایط استفاده از سرویس واتس‌اپ سود برده و شاهد افزایش شمار کاربرانشان در روزهای اخیر بوده اند.

 

تلگرام روز چهارشنبه اعلام کرد شمار کاربران جهانی این پیام رسان از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

 

برایان اکتون که یکی از موسسان واتس‌اپ بوده و پس از فروش این اپلیکیشن به شرکت فیس بوک، آن را ترک کرد و یکی از موسسان بنیاد سیگنال شد، درباره دیتای مربوط به سیگنال توضیح نداد و تنها اعلام کرد که رشد این برنامه در روزهای اخیر عمودی بوده است.

 

اکتون در ایمیلی به رویترز گفت: ما هفته گذشته شاهد رشد کم سابقه ای بودیم و به دلیل این رشد بالا علاقمند به یافتن افراد بااستعدادتری هستیم.

 

سیگنال روی بهبود قابلیتهای چت ویدیویی و گروهی کار می کند تا بتواند با واتس‌اپ، تیمز مایکروسافت و سایر اپلیکیشنهای کنفرانس ویدیویی که به بخش ضروری از زندگی روزمره افراد در یک سال گذشته تبدیل شده اند بهتر رقابت کند.

 

طبق اعلام شرکت تحلیل آمار "سنسور تاور"، سیگنال طی هفت روز گذشته توسط ۱۷.۸ میلیون کاربر دانلود شده که رشد ۶۲ برابری نسبت به هفته پیش را نشان می دهد. در مقابل واتس‌اپ در همین مدت توسط ۱۰.۶ میلیون کاربر دانلود شد که ۱۷ درصد کاهش داشته است.

 

مدافعان حریم خصوصی با اشاره به سابقه ضعیف فیس بوک در حمایت از منافع مصرف کنندگان وقتی پای کنترل دیتای آنها پیش می آید، از تغییرات واتس‌اپ انتقاد کرده و بسیاری از آنها پیشنهاد کرده اند کاربران به پلتفرمهای دیگر کوچ کنند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068688.html

saqar بازدید : 29 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

 خط‌ونشان واتس‌اپ برای کاربران، به تصمیم جمعی برای خروج از این پیام‌رسان منجر شد. اپلیکیشن واتس‌اپ در یک اولتیماتوم، شرط ادامه سرویس‌دهی را اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران با فیس‌بوک تعیین کرده است. کاربران اما به این رفتار قلدرمآبانه اعتراض نشان دادند. مدیران واتس‌اپ و فیس‌بوک درباره این اولتیماتوم، بیانیه جدید دادند. 

 

تردید درباره پذیرش شرایط جدید واتس‌اپ برای حریم خصوصی یا ترک این اپلیکیشن و نصب پیام‌رسان‌های جایگزین، دغدغه‌ای است که این روزها ذهن کاربران این اپلیکیشن را درگیر کرده است. با وجود آنکه در ابتدای امسال پیام‌رسان واتس‌اپ با داشتن ۲میلیارد کاربر فعال، عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا را از آن خود کرد، اما به نظر می‌رسد حواشی اخیر اولتیماتوم این اپ به کاربران، برای پذیرش شرایط جدید اشتراک‌گذاری داده‌هایشان با فیس‌بوک، محبوبیت این پیام‌رسان را متزلزل کرده است. فیس‌بوک (شرکت مادر واتس‌اپ) امیدوار است از محبوبیت واتس‌اپ بهره‌برداری کرده و به تبلیغات‌کنندگان اجازه دهد از طریق این اپلیکیشن تماس بیشتری با مشتریان داشته باشند.

 

فیس‌بوک اعلام کرده شرایط جدید شامل حساب‌های کاربری در انگلیس یا اتحادیه اروپا نمی‌شود. اما خارج از اروپا کاربران باید با اشتراک‌گذاری اطلاعات خود با زیرمجموعه‌های فیس‌بوک موافقت کنند. این اطلاعات شامل  شماره تماس‌ها و اطلاعات پروفایل بوده و محتوای پیام‌ها را دربرنمی‌گیرد. سخنگوی این غول فناوری تایید کرد که به روزرسانی سیاست‌های حریم خصوصی در صنعت متداول است و این شرکت همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

 

  شفاف‌سازی درباره اشتراک‌گذاری داده‌ها 

با توجه به رمزنگاری نقطه به نقطه‌ای که واتس‌اپ بر پیام‌های کاربران اعمال می‌کند، این اپ مدت‌ها در صدر عناوین امن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا قرار داشت ولی نگرانی‌های ایجاد شده درباره اینکه این اپلیکیشن چه داده‌هایی را با شرکت مادر یعنی فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد، موجب شده است خیل عظیمی از کاربران به مهاجرت به پیام‌رسان‌های جایگزینی مانند سیگنال و تلگرام اقدام کنند.پس از انتقادات شدیدی که این روزها متوجه واتس‌اپ شد، مدیران این شرکت مجبور به توضیح شده و تاکید کردند تغییرات مذکور شامل پیام‌های خصوصی کاربران با دوستان و خانواده‌شان نمی‌شود.مدیران واتس‌اپ در پیامی اعلام کرده‌اند پذیرش قوانین جدید، لطمه‌ای به حریم خصوصی کاربران وارد نخواهد کرد و پیام‌های خصوصی کاربران که با دوستان و خانواده رد و بدل می‌شود، شامل داده‌های به اشتراک گذاشته شده با فیس‌بوک نخواهد شد. این پیام‌رسان تاکید کرده که این امر تنها پیام‌های رد و بدل شده با اکانت شرکت‌ها برای مقاصد تجاری را دربر خواهد گرفت و این رویکرد واتس‌اپ موجب افزایش شفافیت خواهد شد.در پیام اخیر این پیام‌رسان تصریح شده است که پیام‌های رد و بدل شده با کسب و کارها و شرکت‌ها، متفاوت با پیام‌های دوستانه و خانوادگی است. با توجه به آنکه شرکت‌ها برای مدیریت ارتباطاتشان به خدمات میزبانی نیاز دارند، این اقدام باعث خواهد شد تا کسب و کارها قادر شوند با دریافت سرویس‌های میزبانی امن از فیس‌بوک، پیام‌های خود با مصرف‌کنندگان و مشتریانشان را مدیریت کرده، به سوالات آنها پاسخ دهند و داده‌های مفیدی را درباره محصولات و خدمات جدید و اطلاعات خرید با آنها به اشتراک بگذارند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068662.html

saqar بازدید : 26 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

پشتیبان سایت اولین وظیفه ای که دارد طراحی سایت است. پس از آن مهم ترین کار پشتیبانی از سایتی که طراحی کرده است می باشد. منظور از پشتیبانی سایت چیست؟ پشتیبانی سایت شامل وظایفی است که مربوط به نگهداری و توسعه سایت که طی برنامه ریزی کوتاه و طولانی مدت انجام می شود، می باشد.

شتیبانی سایت انواع متفاوتی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1.پشتیبانی سایت شرکتی:

این نوع پشتیبانی سایت شامل به روز رسانی، رفع مشکلات فنی سایت، تعرفه پشتیبانی سایت درج محتوا و پیگیری های مرتبط به آن است. با توجه به متفاوت بودن کسب و کار شرکت ها، نیاز شما نیز از پشتیبانی سایت خود ممکن است متفاوت باشد. البته ممکن است برخی از خدمات پشتیبانی سایت شما مانند طراحی سایت رایگان انجام شود. نیاز شزکت ها اصولا در حوزه به روز رسانی و گذاشتن محتوایی در مورد موضوع کارشان است.

2.پشتیبانی سایت فروشگاهی:

پشتیبانی این نوع سایت ها به بخش های مختلفی مثل پشتیبانی فنی، مدیریت کالا ها (از نظر به روز رسانی موجودی و قیمت کالا ها) و… تقسیم می شود.

saqar بازدید : 27 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)
 

استارتاپ «Joby Aviation» که تحت حمایت تویوتا و اینتل قرار دارد برای نخستین بار خودرو الکتریکی عمود پرواز (eVTOL)  خود را در آسمان به پرواز درآورد.

استارتاپ مستقر در کالیفرنیا طی ۱۰ سال گذشته روی خودروهای الکتریکی پرنده عمود پرواز با هدف راه اندازی سرویس تاکسی هوایی فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ آزمایش را برای توسعه خودروهای پرنده به انجام رسانده است.

در پرواز آزمایشی اخیر خودروی پرنده عمود پرواز با سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت در آسمان پرواز می‌کند و می‌تواند در کمترین فضا چرخش ۳۶۰ درجه انجام دهد. همزمان با پرواز آزمایشی، استارتاپ مذکور از ادغام با شرکت Reinvent مستقر در نیویورک نیز خبر داد. با این اقدام، استارتاپ Joby Aviation می‌تواند ۱.۶ میلیارد دلار بودجه دریافت کند.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/02/26/%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%be%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87-vtol-joby/

 

طراحی فعلی این خودروی پرونده نزدیک به محصول نهایی است و در آن از شش روتور استفاده شده که برای حرکت به سمت بالا و پرواز در جهات مختلف به کار می‌روند. استارتاپ مذکور می‌گوید خودروی پرنده هم در حین برخاستن و هم در حین پرواز سر و صدای زیادی تولید نمی‌کند و می‌تواند یک نفر خلبان و چهار مسافر را در سفرهای حداکثر ۲۴۰ کیلومتری جا به جا کند.

سرویس تاکسی هوایی Joby قرار است برای تردد درون شهری و همچنین برای سفرهای بین شهری و مناطق دور افتاده روستایی که فاقد امکانات لازم است، مورد استفاده قرار گیرد. استارتاپ مذکور برای نشان دادن مزایای سفر با این خودروی پرنده در وب ‌سایت خود مثال جالبی را ذکر کرده است. سفر از فرودگاه بین المللی لس آنجلس به ساحل نیوپورت با خودرو شخصی حدود یک ساعت و پانزده دقیقه طول می‌کشد، در حالی که هواپیمای پرنده عمود پرواز این مسیر را یک ساعت زودتر طی می‌کند.

saqar بازدید : 26 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

مدیرعامل اپل از غول‌های فناوری به خاطر سوءاستفاده از اطلاعات کاربران انتقاد کرد و خواستار اصلاح سیاست‌های فروش داده‌های کاربران برای تبلیغات هدفمند شد.

تیم کوک، پنج شنبه هفته گذشته در کنفرانس کامپیوترها، حریم خصوصی و حفاظت از داده (Computers, Privacy & Data Protection) که به شکل آنلاین برگزار شد، اعلام کرد: «اگر کسب و کاری بر مبنای فریب دادن کاربران، سوءاستفاده از داده‌ها و انتخاب‌هایی که اصلاً انتخاب نیستند بنا شده، دیگر سزاوار تعریف کردن نیست، باید آن را اصلاح کرد.»

مدیرعامل اپل بدون اشاره کردن به شرکتی خاص از الگوریتم‌های آن‌ها که برای پخش اخبار جعلی و تئوری‌های توطئه با هدف درگیر کردن کاربران طراحی شده‌اند، انتقاد کرد و هشدار داد که این قبیل سیستم‌ها قدرت تنزل دادن جامعه را داشته و عواقبی همچون دو قطبی کردن، از میان بردن اعتماد و خشونت را خواهند داشت.

کوک باری دیگر تأکید کرد که ایالات متحده به قانونی مشابه قانون مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR) نیاز دارد. وی افزود حالا وقتش رسیده تا با یک توافق جهانی از احترام گذاشته شدن به سیاست جمع‌آوری حداقل داده‌ها از کاربران (Data minimization) و رعایت امنیت اطلاعات در دنیا اطمینان حاصل کرد.

 

 

 

اپل یکی از اولین گام‌ها در حفاظت هر چه بیشتر از حریم خصوصی را برداشته و قرار است در بروزرسانی آینده iOS، ردیابی کاربران در اپ‌ها و وب سایت‌ها را منوط به اجازه کند. پیش‌بینی می‌شود درصد بالایی از کاربران چنین اجازه‌ای را ندهند که می‌تواند در نمایش تبلیغات هدفمند اختلال ایجاد کرده و درآمدزایی شرکت‌هایی مثل فیسبوک و کمپانی‌های دیگر را تحت تأثیر قرار دهد.

منبع:
saqar بازدید : 27 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با استفاده از مودم اسنپدراگون X60 کوالکام می‌توانند بطور همزمان داده‌های 5G را از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز و همچنین موج میلی‌متری جمع‌آوری کنند تا در کنار ارائه سرعت بالاتر، تاخیر کمتری هم داشته باشند.

موج میلی‌متری یک مجموعه از فرکانس‌های 5G است که در فاصله کم، سرعت فوق‌العاده بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای مناطق متراکم شهری کارایی دارد. در مقایسه، فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز سرعت پایین‌تری نسبت به موج میلی‌متری دارند، اما سیگنال‌ها مسافت بیشتری را طی می‌کنند و برای حومه شهر و همچنین مناطق روستایی پرکاربرد است.

 

آیفون ۱۳
 

 

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ تنها در ایالات متحده آمریکا از موج میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند، اما طبق گزارش‌ها احتمالا آیفون ۱۳ چنین قابلیتی را در اختیار کاربران در کشورهای بیشتری قرار می‌دهد.

منبع:
saqar بازدید : 30 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

با استفاده از سرویس «امنیت سفر»، امکان تماس مستقیم با تیم ویژه‌ی این سرویس و به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی زنده و تماس مستقیم با اورژانس برای کاربران فراهم شده است. به‌گزارش روابط‌عمومی اسنپ، این اولین نسخه‌ی سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن اسنپ است که علاوه‌بر امکانات قبلی این تاکسی اینترنتی برای تأمین امنیت کاربران، قابلیت‌های جدیدی دارد که در آینده کامل‌تر خواهد شد.

‌روابط‌عمومی اسنپ درباره‌ی حساسیت‌های ویژه‌‌ی موجود درباره‌ی تأمین امنیت مسافران در تاکسی‌های اینترنتی می‌گوید: «امنیت سفر همواره یکی از دغدغه‌های مهم‌‌ اسنپ بوده و برای تأمین آن تیمی متخصص در واحد امنیت سفر این سامانه ۲۴ ساعته در هفت ‌روز هفته از کاربران راننده و مسافر پشتیبانی می‌کند. سرویس امنیت سفر اسنپ با هدف برقراری ارتباطی مستقیم و بدون واسطه با این تیم برای تمامی کاربران مسافر راه‌اندازی شده و در ماه‌های آتی با امکانات بیشتری به‌روز خواهد شد.»

سرویس امنیت سفر اسنپ چه قابلیت‌هایی دارد؟

سرویس امنیت سفر با نشان سپری آبی‌رنگ در سمت چپ نقشه نمایش داده می‌شود. این سرویس تمام اقدامات و امکانات امنیتی اسنپ را به‌صورت متمرکز در خود جای می‌دهد. اگر هنگام سفر وارد این بخش شوید، راهنمایی‌های لازم برای آموزش استفاده از امکانات آن را خواهید دید؛ از‌جمله دانستنی‌های مهم امنیتی، امکان به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی، تماس با تیم امنیت سفر و تماس مستقیم با اورژانس.

دانستنی‌های مهم امنیتی

در بخش «دانستنی‌های مهم امنیتی» به سه پرسش پاسخ داده شده است: ۱. روند تأیید صلاحیت رانندگان در اسنپ چگونه انجام می‌شود؟؛ ۲. گزینه‌ی رعایت‌نشدن حریم شخصی چه تأثیری بر امنیت سفرها خواهد گذاشت؟؛ ۳. اسنپ برای امنیت کاربران خود تاکنون چه اقداماتی انجام داده است؟ در این بخش، موضوعاتی ذکر شده که کاربران با رعایت آن می‌توانند سفر امن‌تری تجربه کنند؛ از‌جمله پنهان‌کردن شماره‌ی تلفن‌همراه‌شان با استفاده از قابلیت «تماس امن» و به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی زنده ازطریق اپلیکیشن با دوستان و خانواده و تطبیق‌دادن مشخصات خودرو و راننده پیش از آغاز سفر. 

تماس با تیم امنیت سفر

«تماس با تیم امنیت سفر» گزینه‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در مواقع اضطراری به‌سرعت با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. روابط‌عمومی اسنپ در توضیح این امکان می‌گوید: «این امکان فقط برای گزارش مواقع اضطراری در اپلیکیشن طراحی شده است. اگر کاربران هنگام سفر به هر دلیل احساس ناامنی کنند، توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی با تیم امنیت سفر اسنپ تماس بگیرند. تشخیص اضطراری‌بودن موقعیت برعهده‌ی خودِ کاربران است و در‌صورت نیاز به مداخله‌‌ی سریع پشتیبانی، با استفاده از این گزینه می‌توانند مستقیم با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. برای رعایت حقوق افرادی که ممکن است در موقعیت اضطراری باشند، به‌شدت به کاربران توصیه می‌کنیم که مواقع غیر‌اضطراری خود را مثل همیشه ازطریق خطوط تلفنی پشتیبانی با اسنپ در میان بگذارند.»

تماس با اورژانس

یکی دیگر از امکانات سرویس امنیت سفر گزینه‌ی «تماس با اورژانس» است. کاربران اکنون می‌توانند درصورت نیاز ازطریق اپلیکیشن اسنپ به‌سرعت اورژانس را مطلع کنند. همچنان توصیه می‌شود که بروز حوادث حین سفر به تیم امنیت سفر نیز اطلاع داده شود تا امکان پشتیبانی‌های بعدی برای اسنپ میسر باشد. به‌گفته‌ی روابط‌عمومی اسنپ، در مرحله‌ی بعدی امکان ارسال موقعیت مکانی دقیق به مرکز اورژانس به این سرویس اضافه خواهد شد.

منبع:
saqar بازدید : 24 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

خبرگزاری تامز هاردور به‌نقل از IThome می‌نویسد شرکتی چینی به نام Asgard که زیرنظر Shenzhen Jiahe Jinwei Electronic Technology فعالیت می‌کند، نخستین ماژول حافظه‌ی DDR5 خود را رونمایی کرده است. ماژول حافظه‌ی Asgard پارت‌نامبر VMA5AUK-MMH224W3 را یدک می‌کشد، ۶۴ گیگابایت ظرفیت دارد و شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که آن را در مدل‌‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز تولید می‌کند.

اگر به سیستم‌های پخش‌کننده‌ی گرمای جالب و نورپردازی RGB عادت کرده‌اید، ماژول DDR5 شرکت Asgard ممکن است چندان برایتان چشم‌نواز نباشد. بااین‌همه، وقتی بحث به قطعاتی مثل حافظه‌ی رم می‌رسد، ظاهر اهمیت چندانی ندارد و کارکرد قطعه اهمیت پیدا می‌کند. 

پوستر ماژول حافظه DDR5 شرکت Asgard

صرف‌نظر از تراکم، ماژول حافظه‌ی DDR5 شرکت Asgard با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز فعالیت می‌کند که بسیار کمتر از حداکثر فرکانس تعیین‌شده برای حافظه‌های DDR5 است. متخصصان می‌گویند مشخصه‌ی DDR5 ازلحاظ تئوری به ماژول‌های حافظه امکان می‌‌دهد به فرکانس ۸۴۰۰ مگاهرتز دست پیدا کنند. انتظار داریم ماژول حافظه‌ی Asgard تنها ولتاژ ۱٫۱ ولت DRAM را مصرف کند که ولتاژ مرجع برای استاندارد DDR5 محسوب می‌شود. در این ماژول، از استاندارد B شرکت JEDEC استفاده شده است و این یعنی تایمینگ ماژول DDR5 شرکت Asgard روی ۴۰-۴۰-۴۰ تنظیم می‌شود. 

منبع:

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 2,710
  • بازدید کلی : 9,151